زلزله ماراتن شیراز: رئیس فدراسیون دوومیدانی استعفا کرد / صیامی: نامه در دست پولادگر است

هاشم صیامی می‌گوید وزیر ورزش و جوانان استعفای او را به پولادگر ارجاع داده است تا مورد بررسی قرار بگیرد.

زلزله ماراتن شیراز: رئیس فدراسیون دوومیدانی استعفا کرد / صیامی: نامه در دست پولادگر است

به گزارش مملکت آنلاین، دوی نیمه ماراتن شیراز جمعه، ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد. در جریان این مسابقه حاشیه‌هایی ایجاد شد که در نتیجه آن هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی از سمت خود استعفا داد.

هاشم صیامی در مورد حواشی پیش آمده در نیمه ماراتن شیراز بیان کرد: هیات‌ها در راستای توسعه ورزش همگانی، ارتقاء سطح سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دوهای خیابانی را برگزار می کنند. این مسابقه هم با مجوز شورای تامین استان برگزار شد. مسابقه مردان و زنان از هم جدا بود و ۲۰، ۳۰ کیلومتر از هم فاصله داشتند اما تعدادی از تماشاگران یا خانواده دونده‌ها وارد مسیر مسابقه شدند.

او در مورد دلیل استعفای خود گفت: از من خواستند با رئیس هیات برخورد کنم اما همه کارهایش را درست انجام داده بود و نمی‌توانستم کاری بکنم. ضمن اینکه برای مسابقات نیروهای حراست و انتظامی نیز حضور داشتند.

صیامی درمورد استعفای خود در شرایط حساس کنونی و نزدیک به بازی‌های آسیایی گفت: اگر رئیس هیات فارس مقصر بود قبول می‌کردم اما  کارمان را به نحو احسن انجام دادیم. هدفمان هم خیر بود. اتفاقات خوبی هم افتاد اما این وسط چند اشتباه هم صورت گرفت که ارتباطی به هیات دوومیدانی استان ندارد. حتی اختتامیه مسابقات را به دلیل جلوگیری از حواشی برگزار نکردیم. این را هم بگویم من خودم ایثارگر هستم و ارزشهای جامعه و کشور برای من اهمیت دارند.

او در واکنش به اینکه شایعه شده وزارت پیش از این هم  فشار آورده که استعفا بدهد و ماراتن شیراز بهانه‌ای جدی برای این اتفاق شده است، بیان کرد: نه واقعا چنین موضوعی صحت ندارد و هیچ فشاری به من نیاورده‌اند. نزدیک به سه سالی که در فدراسیون بودم، هرچند کم و کاستی‌هایی وجود داشت اما تمام تلاش مان را کردیم که رضایت جامعه هدفمان را کسب کنیم.

صیامی در مورد وضعیت استعفایش و موافقت وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای سجادی استعفای من را به آقای محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش ارجاع داده است تا بررسی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر