گلر استقلال: قبلا ماجراها پشت پرده بود الان علنی

دروازه‌بان استقلال می‌گوید وقتی باشگاه پنج ماه با مشکلات دست و پنجه نرم می کند، با اولین نتیجه بد سخت است که تیم را جمع کرد.

گلر استقلال: قبلا ماجراها پشت پرده بود الان علنی

به گزارش مملکت آنلاین، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی سختی بود و تیم صنعت نفت دفاعی بازی می‌کرد. این‌قدر درباره داوری صحبت کردیم، خسته شدیم. پنالتی‌های زیادی برای ما گرفته نشد و نمونه آن داربی بود. وقتی چنین بحث‌هایی هست، شما باید تا تهش را بخوانید و همه چیز مشخص است. با این مصاحبه‌ها و میزبانی دادن بازی فردا (پیکان - پرسپولیس) همه چیز علنی شد و قبلا همه چیز پشت پرده بود.

وی ادامه داد: تیم ما هم در این دو هفته خوب کار نکردیم. ما از داربی رفت تا حالا پول نگرفته‌ایم و کلی مشکلات داشتیم. بالاخره وقتی تیمی ۵ ماه مشکلات داشته باشد، همین می‌شود. ما ۵ ماه نتیجه خوب گرفتیم و اولین نتیجه بدی که گرفتیم، جمع کردن تیم سخت می‌شود. تا همین الآن هم بازیکنان غیرت کردند. دنبال بهانه نیستیم و اگر همین اتفاق برای بقیه تیم‌ها رخ می‌داد، تا همینجا هم تحمل نمی‌کردند. مدیریت باشگاه باید مشکلات را رفع کند. اگر به همین روال باشد، ما به جام حذفی هم نباید امیدی داشته باشیم.

کاپیتان استقلال اضافه کرد: کلی پنالتی‌های ما را نگرفتند و گل حریف هم آفساید بود. همه چیز خسته‌کننده شده و همه چیز شفاف هست و همه می‌دانند. کاری به بیانیه‌ها نداریم. ما ۵ ماه با وجود مشکلات تلاش کردیم و همه بازی‌ها را هم بردیم. مگر می‌شود یک تیم این‌قدر بی‌صاحب باشد؟ فکر نمی‌کنم یک تیم دسته دو یا دسته سه هم این شکلی باشد.

او درباره حضور چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در باشگاه استقلال گفت: این‌ها همه‌اش بازی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر