باخت سنگین ملوان مقابل مس رفسنجان

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان متحمل شکست سنگین خانگی شد.

باخت سنگین ملوان مقابل مس رفسنجان

به گزارش مملکت آنلاین، تیمهای فوتبال ملوان و مس رفسنجان عصر امروز، جمعه در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در حضور بیش از هفت هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت مس رفسنجان با نتیجه چهار بر صفر حریفش را شکست داد.

در نیمه اول این دیدار و در همان دقیقه نخست تیم فوتبال مس رفسنجان به گل برتری دست یافت و گادوین منشا موفق شد دروازه تیم ملوان را باز کند و در دقیقه ۳۶ نیز شاهین توکلی بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

در نیمه دوم تیم ملوان با حمایت طرفدارانش بازی هجومی آغاز کرد اما تیم مس رفسنجان به گل دست یافت و در دقیقه ۶۱ گادوین منشا دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۳ نیز امید لطفی موفق شد چهارمین گل تیم مس رفسنجان را به ثمر برساند تا ملوان یک شکست سنگین خانگی را متحمل شود.

قضاوت این مسابقه را، امیرسامان سلطانی با کمک های آرمان اسعدی و علیرضا ممبینی برعهده داشتنند که در جریان این دیدار ایمان سلیم و مهرداد رضایی از تیم فوتبال مس رفسنجان کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان در این مسابقه با ترکیب ایمان صادقی، پدرام قاضی‌ پور، محمدرضا بردبار، علیرضا خوشکفا، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده، میلاد شعبانلو، سجاد بازگیر، مهران احمدی، امیرحسین یحیی‌زاده، سهیل فداکار و با سرمربیگری مازیار زارع مقابل مس رفسناجن قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال مس رفسنجان با ترکیب حامد لک، شاهین توکلی، جفرسون باهیا، ایمان سلیمی، حسن جعفری، مهدی ترکان، محسن آذرباد، مهرداد رضایی، مهدی حسینی، فراز امامعلی، گادوین منشا و با سرمربیگری محمد ربیعی رو در روی ملوان قرار گرفت.

پیش از انجام این دیدار و تا پایان هفته بیست و هفتم، مس رفسنجان با کسب ۴۳ امتیاز در رتبه ششم و ملوان بندرانزلی با کسب ۲۶ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابتها قرار داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر