لیگ برتر هندبال: ادامه صدرنشینی سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران در حالی به پایان رسید که تغییر محسوسی در جایگاه تیم‌ها در جدول رخ نداد.

لیگ برتر هندبال: ادامه صدرنشینی سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون

به گزارش مملکت آنلاین، هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری ۵ دیدار پایان یافت که طی آن تیم‌های مدعی به برتری رسیدند و جدول رده بندی بدون تغییر باقی ماند.

از ساعت ۱۵ امروز نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مهمان زغال سنگ طبس بود که توانست با برتری ۳۵ بر ۲۸ به خانه برگردند. در این بازی کم دقتی مهاجمان طبس و عکس العمل‌های خوب علی رحیمی سنگربان شاملی باعث شد شاگردان خوشنویس هرچه بزنند به در بسته بخورد.

در دیگر بازی مهم امروز نفت و گاز گچساران پذیرای گیتی پسند بود.هر چند نیمه نخست نزدیک پیش رفت اما گیتی پسند در پایان توانست با اختلاف ۷ گل و نتیجه ۲۱-۲۸ به برتری برسد تا جایگاه چهارم خود را تثبیت کند.

سپاهان هم که امروز وسلین وویوویچ را در دومین تجربه خود بر روی نیمکت سرمربیگری خود داشت توانست در یک بازی آسان زاگرس اسلام آبادغرب را با نتیجه ۲۴-۳۹ شکست دهد تا همچنان با یک بازی بیشتر در صدر جدول رده بندی بایستد.

صنعت مس هم توانست باخت هفته هفدهم‌ لیگ را جبران کند و با نتیجه ۲۶-۳۲ نماینده سبزوار را شکست دهد تا همچنان در رده سوم جدول لیگ سی و پنجم قرار گیرد.

سپاهان نوین هم در یک بازی نزدیک با نتیجه ۲۷-۳۱ رعد پدافند البرز را از پیش رو برداشت.

نتایج کامل دیدارهای امروز به این شرح است:

  • زغال‌سنگ طبس ۲۸ - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۵
  • رعد پدافند البرز ۲۷ - سپاهان نوین ۳۱
  • نفت و گاز گچساران ۲۱ - گیتی پسند ۲۸
  • فولاد مبارکه سپاهان ۳۹ - زاگرس اسلام آباد ۲۴
  • صنعت مس کرمان ۳۲ - پیکان خراسان رضوی ۲۶

پرواز هوانیروز این هفته استراحت داشت.

هم اکنون سپاهان با ۳۳ امتیاز از ۱۸ بازی در صدر جدول رده بندی قرار دارد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با یک بازی کمتر و ۳۱ امتیاز دوم لیگ است و مس نیز با ۲۵ امتیاز در رده سوم جای گرفته است.

گیتی پسند با ۲۳، سپاهان نوین با ۲۲، زغال‌سنگ طبس با ۱۶ و نفت و گاز گچساران با ۱۴ در رده های چهارم تا هفتم قرار دارند.
تیم های زاگرس اسلام آباد با ۱۰، پیکان سبزوار و پرواز هوانیروز با ۶ و رعد پدافند البرز با ۴ در رده های پایانی جدول رده بندی لیگ سی و پنجم جای دارند.

هفته بیستم لیگ برتر ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود./

ارسال نظر