ادامه صدرنشینی سپاهان در لیگ برتر هندبال

هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با برتری سپاهان برابر گیتی پسند همراه بود.

ادامه صدرنشینی سپاهان در لیگ برتر هندبال

به گزارش مملکت آنلاین، در دو دیدار فوق‌العاده جذاب و تماشایی، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با هدایت مجیدرحیمی زاده توانست تیم رده چهارمی گیتی پسند را در ورزشگاه شهید سجادی شکست.

شاگردان کیوان صادقی که در ورزشگاه خانگی مقابل طلایی پوشان سپاهان صف آرایی کرده بودند، در نیمه نخست با نتیجه ۱۴بر ۱۱ بازی را به رقیب پرقدرت خود واگذار کردند. اختلاف ۹ گل و نتیجه پایانی ۲۸بر ۱۹ حاصل این دیدار تماشایی بود که با این برد سپاهان را بیش از هر زمانی دیگر به تکرار عنوان قهرمانی فصل گذشته خوش بین می‌کند.

در دیگر دیدار حساس این هفته در سالن تجلی کرمان تیم صنعت مس که بر روی نیمکت خود از وجود حمید صادق نشین بهره می برد در مقابل تیم زغال سنگ طبس به برتری دست یافت.

این دیدار جذاب که در نیمه نخست با تساوی در عدد ۱۵ برای دوتیم به پایان رسیده بود در نیمه دوم با اختلاف ۶ گل و با نتیجه ۳۲-۲۶ این مسی ها بودند که از سد زغال سنگ گذشتند.

در دیگر دیدار برگزار شده در شهر اصفهان، شاگردان شهداد مرتجی در تیم سپاهان نوین توانستند که نماینده استان کرمانشاه در لیگ برتر را با نتیجه ۳۱ بر ۲۶ با شکست بدرقه کنند. شاگردان مهدی حمیدیه در تیم زاگرس با وجود تلاش فراوان با دست خالی به اسلام آباد غرب بازگشتند.

در دیدار دو تیم قعرجدولی پیکان و رعد در سالن اختصاصی هندبال سربداران سبزوار، این پیکان خراسان رضوی بود که توانست از سد رعد پدافند البرز با نتیجه ۳۵ بر ۲۵ بگذرد تا در روز استراحت پرواز هوانیروز، جایگاه نهم جدول را از نماینده اصفهان بروباید.

بازی تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی و پرواز هوا نیروز به دلیل اعلام تیم پرواز مبنی بر بیماری اکثر بازیکنان این تیم در این هفته برگزار نشد.

تیم نفت و گاز گچساران در این هفته استراحت داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر