ادامه اعتصاب بازیکنان پیکان در آستانه بازی با پرسپولیس

بازیکنان تیم فوتبال پیکان عصر امروز هم حاضر به انجام تمرین نشدند.

ادامه اعتصاب بازیکنان پیکان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش مملکت آنلاین، بعد از اعتصاب صبح  امروز بازیکنان تیم فوتبال پیکان، مدیران این باشگاه بیانیه‌ای تهدیدآمیز صادر و عنوان کردند که عصر امروز تمرینات این تیم پیگیری می‌شود اما با این حال باز هم بازیکنان پیکان حاضر به انجام تمرین نشدند.

مدیران این باشگاه به بازیکنان قول داده‌ بودند که تا ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) ۱۰ درصد از قراردادها را پرداخت خواهند کرد اما این وعده محقق نشد تا بازیکنان بعد از حضور در ورزشگاه اختصاصی پیکان، بدون انجام تمرین محل را ترک کنند. این درحالی است که پیکان عصر شنبه در جریان هفته بیست‌ و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان پرسپولیس است.

اعتصاب بازیکنان پیکان در حالی ادامه دارد که در بیانیه باشگاه پیکان که صبح امروز صادر شد، آمده بود: "بازیکنان تیم تا به حال بدون توجه به شرایط مالی و با شرافت در زمین بازی حاضر شده‌اند و از این پس نیز همین رویه را در پیش می‌گیرند تا هرگونه نگرانی اهالی فوتبال بابت بازی‌های آینده که نقش مستقیمی بر سرنوشت قهرمانی فصل دارد، از بین برود. با این حال، بر اساس شایعات در صورتی که هر بازیکنی در شرایط فعلی از تمرین و بازی به همراه تیم سر باز بزند، جدا از جریمه‌های انضباطی باشگاه، مسئولیت اتفاقات آینده از جمله معرفی به کمیته اخلاق را بر دوش خواهد داشت".

انتهای پیام/

ارسال نظر