بازیکن فولاد پیشنهاد کی‌روش برای گرفتن تابعیت قطر را رد کرد

سرمربی فولاد خوزستان با تایید اینکه کی‌روش و مسوولان فوتبال قطر به دنبال جذب بازیکن این تیم بوده‌اند گفت: حزباوی پیشنهاد پوشیدن پیراهن تیم ملی قطر را رد کرده و قصد دارد فوتبال خود را زیر لوای پرچم مقدس ایران ادامه دهد.

بازیکن فولاد پیشنهاد کی‌روش برای گرفتن تابعیت قطر را رد کرد

به گزارش مملکت آنلاین، مسئولان فوتبال قطر و در راس آنها کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی کنونی قطر به دنبال جذب محمدامین حزباوی، کاپیتان تیم جوانان ایران و ستاره فولاد خوزستان هستند اما این بازیکن فوتبال با رد پیشنهاد این کشور حاشیه خلیج فارس اعلام کرده پیشنهاد شهروندی و بازی در تیم ملی این کشور را رد کرده و قصد دارد فوتبال خود را با نام ایران و زیر لوای پرچم کشورمان ادامه دهد.

علیرضا منصوریان سرمربی فولاد خوزستان با تایید این خبر گفت: قصد پنهان کردن چیزی را ندارم، من هم در خبرها شنیده‌ بودم که قطر به دنبال محمدامین حزباوی است و پیشنهاد شهروندی داده است تا او بتواند برای تیم ملی این کشور بازی کند ولی قطع به یقین او بازیکن ملی خودمان است و قلعه‌نویی نیز نظر بسیار مثبتی روی او دارد.

وی ادامه داد: زمانی که این موضوع را شنیدم با خود او هم صحبت کردم و باعث افتخار است که وقتی به او چنین موضوعی را گفتم به شدت اظهار ناراحتی کرد و گفت می‌خواهد فوتبالش را در ایران ادامه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر