بخشی از ۲۷ سال بدهی مالیاتی پرسپولیس پرداخت شد

مدیرعامل پرسپولیس گفت: از سال ۷۵ تاکنون باشگاه بدهی‌های مالیاتی را پرداخت نکرده بود که با زحمات سجادی و خاندوزی بخش قابل توجهی از بدهی‌ها پرداخت شد.

بخشی از ۲۷ سال بدهی مالیاتی پرسپولیس پرداخت شد

به گزارش مملکت آنلاین، جلسه مجمع عمومی عادی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس عصر سه شنبه در غیاب حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.  ریاست این جلسه در غیاب حمید سجادی که به دلیل جلسه فوق‌العاده سفر استانی دولت به خوزستان در نهاد ریاست جمهوری حضور پیدا کرد، برعهده برنا فیروزی، معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان بود.

سید محمد پولادگر و سید هادی قره رومیانی، ۲ تن از معاونان وزارتخانه، اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و نمایندگان وزارت دادگستری و اقتصاد نیز در این جلسه حضور داشتند.

 رضا درویش  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مجمع عمومی باشگاه  اظهار کرد: بعد از اینکه به عنوان مدیرعامل انتخاب شدم و تکلیف هیئت مدیره مشخص شد کمیته پنج‌گانه‌ای را تشکیل دادیم و هر کمیته وظیفه تخصصی خود را دنبال کرد. در گذشته باشگاه قبل از اینکه وارد فرابورس شود دارای ساختار خاصی نبود و بیشتر روی تفکرات مدیران اداره می‌شد.

او افزود: از سال ۷۵ تاکنون باشگاه بدهی‌های مالیاتی را پرداخت نکرده بود که با زحمات سجادی و خاندوزی بخش قابل توجهی از بدهی‌ها پرداخت شد. اسنادی از سال‌های قبل در باشگاه وجود دارد و هزینه‌ها مشخص است، اما  درآمد‌ها مشخص نیست.

در ادامه محمد دلبری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس گفت: اولین گام ما در باشگاه پرسپولیس آسیب‌شناسی موضوعات مختلف بود و تلاش کردیم که موانع پیش‌رو را برداریم و بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

او افزود: اگر تکلیف سهام و واگذاری باشگاه هرچه زودتر مشخص شود می‌توانیم دیگر مشکلات را نیز حل کنیم. کار بزرگی در زمان سجادی صورت گرفت و روند خصوصی‌سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز شد و باید این موضوع را به سرانجام برسانیم. سجادی هرگونه کمک و حمایتی که می‌توانسته  را از باشگاه پرسپولیس دریغ نکرده است.

همچنین رومیانی در جلسه مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: یک انضباط مالی و سیستمی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد و این نشان دهنده حضور افراد توانمند در باشگاه است. باید یک جلسه مشترک بین باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال و سازمان خصوصی‌سازی برگزار و مشکل دفتر باشگاه حل شود.

او ادامه داد: نیاز است که وزارت ورزش، وزارت دادگستری و وزارت اقتصاد از جایگاه حاکمیتی ورود کنند و درخصوص مطالبات شستا بازنگری صورت بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر