قرقیزستان یکی از حریفان تیم ملی ایران در تورنمنت کافا

حضور تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت آسیای مرکزی در حالی منتفی شده است که فدراسیون فوتبال قرقیزستان اعلام کرد ایران در «کافا» شرکت می‌کند.

قرقیزستان یکی از حریفان تیم ملی ایران در تورنمنت کافا

به گزارش مملکت آنلاین، روز گذشته بود که اعلام شد امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور این تیم در مسابقات آسیای مرکزی (کافا) مخالفت کرده است.

بعد از انصراف روسیه از حضور در کافا، فدراسیون فوتبال ایران با نظر امیر قلعه نویی در تصمیمش برای شرکت در این رقابتها تجدیدنظر کرد و احتمالاً تیم امید ایران عازم این مسابقات بشود که قرار است خردادماه به میزبانی قرقیزستان و ازبکستان برگزار بشود.

البته هنوز خبر رسمی در مورد تیم ملی ایران از سوی فدراسیون کشورمان منتشر نشده است اما فدراسیون فوتبال قرقیزستان به عنوان یکی از میزبانان این دوره از بازی‌ها به صورت رسمی خبر داد که تیم ملی ایران در کافا حضور خواهد داشت. با اعلام فدراسیون قرقیزستان، ایران حتی قرار است در بیشکک به مصاف حریفانش برود نه تاشکند.

بر این اساس مراسم قرعه کشی این رقابتها فردا چهارشنبه برگزار می‌شود. ایران و ازبکستان در سید اول، قرقیزستان و تاجیکستان در سید دوم، ترکمنستان و افغانستان در سید سوم و عمان به عنوان میهمان این مسابقات در سید چهارم قرار دارند.

از آنجا که ایران و ازبکستان همگروه نمی‌شوند و قرار نیست قرقیزستان و ازبکستان (دو میزبان) در مرحله گروهی به مصاف هم بروند، بنابراین اولین حریف ایران در کافا از همین حالا مشخص شده است و قرقیزستان تیمی است که قطعاً ایران با آن همگروه خواهد شد.

ضمن اینکه گروهی که در بیشکک حضور دارد سه تیمی است و گروه تاشکند چهار تیمی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر