هیات مدیره استقلال فعلا ماندنی‌اند

هیات مدیره استقلال تا مجمع بعدی به کار خود ادامه خواهد داد.

هیات مدیره استقلال فعلا ماندنی‌اند

به گزارش مملکت آنلاین، جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، معاونان او، حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال و ۴ نفر از اعضای هیات مدیره این باشگاه برگزار شد.

در این جلسه تغییراتی که گفته می‌شد در هیات مدیره و مدیرعاملی باشگاه اتفاق می‌افتد، رخ نداد و طبق گفته وزیر ورزش، اعضای هیات مدیره و همچنین حجت کریمی به کارشان ادامه می‌دهند و اگر قرار باشد تغییراتی صورت بگیرد در جلسه مجمع بعدی باشگاه انجام خواهد شد.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در جلسه مجمع عمومی عادی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال گفت: یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که در خصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.

او ادامه داد: اینکه گفته می‌شود کارمند باشگاه راننده در اختیار داشته و یک تیم فوتبال برای یک وعده ناهار ۷۰ پرس غذا دریافت می‌کنند، اتفاق خوبی نیست. مدیران باید هزینه‌ها را کم کنند. برخی اوقات اصراف‌های صورت گرفته باعث می‌شود مشکلات و حاشیه‌ها ایجاد شود.

سجادی افزود: وقتی به سمت حرفه‌ای‌سازی می‌رویم باید در همه بخش‌ها از جمله خوراک و ایاب و ذهاب نیز حرفه‌ای عمل کنیم. باید این تفکر حاکم شود که ورزشکار از بدو ورود تا لحظه خداحافظی رفتار حرفه‌ای انجام دهد. از دو باشگاه سرخابی توقع زیادی داریم و اینکه همه رفتارها و کارهایی که مدیران انجام می‌دهند طبق اصول باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر