دربی مسی کرمان به سود رفسنجانی‌ها تمام شد

مس رفسنجان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر مس کرمان را شکست داد.

دربی مسی کرمان به سود رفسنجانی‌ها تمام شد

به گزارش مملکت آنلاین، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با برگزاری دیدار مس رفسنجان و مس کرمان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان پیگیری شد.

قضاوت این دیدار را اشکان خورشیدی با کمک‌های ایوب غلام‌زاده و امین زاهدی بر عهده داشتند.

مس کرمان و مس رفسنجان در شرایطی متفاوت در دربی برگشت کرمان برابر هم قرار گرفتند، شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان با قرار گرفتن در رده ششم به دنبال کسب جایگاه بالاتری در لیگ بودند و شاگردان فرزاد حسین‌خانی در مس کرمان با توجه به برد دیروز صنعت نفت، بیشتر از قبل به سقوط نزدیک شده‌اند و سه امتیاز بازی این هفته برایشان از نان شب هم واجب‌تر بود.

با وجود شرایط سخت مس کرمان و نیاز این تیم به برد، این مس رفسنجان بود که از همان ابتدای دیدار برتر نشان داد تا توپ بیشتر در نیمه کرمانی‌ها در جریان بود. در دقیقه ۱۸ بود که برتری رفسنجانی‌ها به نتیجه رسید و مهدی آذرباد که با پاس گادوین منشا در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک شوت توپ را در کنج دروازه آرمان شهدادنژاد قرار داد تا مس رفسنجان به گل برسد.

نیمه اول با همان تک گل آذرباد به پایان رسید. تلاش دو تیم در نیمه دوم نتیجه‌ای نداشت و تلاش‌های مس کرمان برای جبران گل خورده به جایی نرسید تا در نهایت مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر برنده دربی کرمان لقب بگیرد.

مس رفسنجان با این برد ۴۴ امتیازی و در رده ششم باقی ماند، مس کرمان هم با این باخت ۲۱ امتیازی ماند و از جایگاه چهاردهم تکان نخورد. با توجه به پیروزی صنعت نفت آبادان و ۲۰ امتیازی شدن این تیم که در رده پانزدهم قرار دارد، مس کرمان با این باخت جایگاهش بیشتر از قبل برای سقوط به خطر افتاد تا این تیم در سه هفته پایانی، نبردی نفس‌گیر با آبادانی‌ها برای نرفتن به دسته اول داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر