مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا را تکذیب نکرد

مسوول صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد ابهامات حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت استقلال به این مسابقات توضیحاتی را ارائه داد.

مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا را تکذیب نکرد

به گزارش مملکت آنلاین، مصطفی زارعی مسوول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در گفت‌وگویی به ابهامات در مورد حذف پرسپولیس و بازگشت استقلال به آسیا توضیحاتی ارائه داد.

زارعی در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: هر باشگاه باید ۳۷ آیتم را برای اخذ مجوز حرفه‌ای در نظر بگیرد و اگر تنها یکی از این ۳۷ آیتم ایرادی داشته باشد، باشگاه‌ها نمی‌توانند این مجوز را کسب کنند.

وی افزود: این معیارها ورزشی، مالی، زیر ساخت، حقوقی و پرسنلی است. باشگاه‌ها تا سی‌ام فروردین ماه وقت دارند تا مدارک خود را بارگذاری کنند و نتایج هم تا ۱۰ خرداد توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می شود. پس همه باشگاه‌ها تا ۱۰ خرداد می‌توانند امیدوار باشند.

مسوول صدور کمیته مجوز حرفه‌ای در مورد امیدواری مسوولان استقلال در کسب مجوز حرفه‌ای گفت: این موضوع همانطور که گفتم ۱۰ خرداد ماه مشخص می‌شود اما طبیعتا هر باشگاهی تا یازدهم فروردین نتوانسته مدارک مالی خود را بارگذاری کند، نمی‌تواند این مجوز را بگیرد.

زارعی در مورد ابهامات در مورد حذف پرسپولیس هم گفت: تا تاریخ دهم خرداد ماه هیچ قضاوتی در این باره نمی‌توانیم داشته باشیم.

وی در خصوص مشکلات ورزشگاه آزادی برای میزبانی در آسیا گفت: یکسری اشکالات به نور ورزشگاه گرفته شد که توسط یک شرکت معتبر باید برطرف شود. از طرفی گواهینامه ایمنی این ورزشگاه باید تایید شود. مشکلات خروجی اضطراری و یک سری ایراد کوچک دیگر هم وجود داشت که به استقلال و پرسپولیس اعلام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر