سرپرست باشگاه استقلال: امیدواریم تا پایان ماه بدهی استراماچونی را بدهیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: دکتر سجادی با چندین نفر از مدیران دستگاه‌های مختلف در راستای همکاری و حل مشکلات باشگاه استقلال تماس گرفتند که امیدوارم بتوانیم تا پایان ماه بدهی استراماچونی را پرداخت کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال: امیدواریم تا پایان ماه بدهی استراماچونی را بدهیم

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال درخصوص دیدار امروزش با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در اولین روز حضورم در باشگاه استقلال جلساتی را برگزار کردیم و مشکلات و موضوعات مورد بررسی قرار گرفتند که بعد از این جلسات امروز به دیدار وزیر ورزش و جوانان آمدیم و بیش از یک ساعت درخصوص مشکلات باشگاه صحبت کردیم.

سجادی برای پرداخت بدهی استراماچونی با مدیران دستگاه‌ها تماس گرفت

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرداخت بدهی‌ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال اولویت باشگاه است، افزود: دکتر سجادی در دیدار امروز با چندین نفر از مدیران دستگاه‌های مختلف در راستای همکاری و حل مشکلات باشگاه استقلال تماس گرفتند که امیدوارم به زودی شاهد رفع مشکلات باشگاه باشیم تا بتوانیم تا پایان ماه بدهی استراماچونی را پرداخت کنیم.

کریمی تاکید کرد: مقرر شده که طرفداران و دنبال کنندگان اخبار باشگاه فقط به اخباری که از سوی سمیعی سخنگوی باشگاه منتشر می‌شود، استناد کنند، تلاش ما این است که آرامش را به تیم و هواداران تزریق کنیم و در این راه وزارت ورزش و شخص سجادی حمایت لازم را از باشگاه دارد.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان با اشاره به باقی ماندن ۴ روز تا پایان ماه و مهلت پرداخت بدهی استراماچونی گفت: از پیگیری‌ها و تماس‌های وزیر ورزش و جوانان قدردانی می‌کنم و امیدوارم در روزهای آینده شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب برای باشگاه و هواداران باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر