تاج: پرسپولیس هم ممکن است مجوز حرفه‌ای نگیرد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه پرسپولیس بجز یک پرونده ۲۰۰هزار دلاری مشکل دیگری برای دریافت مجوز حرفه‌ای ندارد.

تاج: پرسپولیس هم ممکن است مجوز حرفه‌ای نگیرد

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان‌غربی در خصوص آخرین وضعیت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های فوتبال گفت: متاسفانه استقلال بدلیل پرداخت نشدن بدهی‌ها و مطالبات در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهدداشت و باشگاه پرسپولیس تقریبا همه موانع دریافت مجوز حرفه‌ای را پشت سرگذاشته و تنها یک پرونده ۲۰۰هزار دلاری ممکن است سد راه دریافت این مجوز برای این باشگاه پرطرفدار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: باشگاه تراکتور نیز فعلا مشکلی درخصوص دریافت مجوز حرفه‌ای ندارد و با توجه به سهمیه ۱+۳ کشورمان در آسیا یک تیم جایگزین استقلال خواهدشد.

تاج فوتبال را پدیده فرا اجتماعی عنوان و خاطر نشان کرد: حضور بیش از ۸۰هزار نفری در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری یادگار امام تبریز در بازی هفته اخیر لیگ برتر فوتبال موید اهمیت این رشته ورزشی در مقایسه با سایر پدیده‌های اجتماعی است و حتی تلویزیون نیز بیشتر برنامه‌های خود را با مسابقات و یا برنامه‌های فوتبالی تنظیم می‌کند و با حذف فوتبال دچار کاهش بینندگان می‌شود.

وی افزود: حل مشکل حضور بانوان در سایر استان‌ها با تدبیل حل خواهدشد و بحث حضور کمک داور ویدئویی VAR نیز به جد در فدراسیون فوتبال در حال پیگیری است و تاکنون باشگاه‌های ذوب آهن و سپاهان اصفهان، گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان اقدام به خریداری و راه اندازی وی ای آر کرده اند.

تاج اظهار کرد: تمام تلاش و هدف فدراسیون فعال شدن استان‌هایی چون فارس، خراسان رضوی، آذربایجان‌غربی و ... در رشته فوتبال و رسیدن به سطوح بالاتر چون لیگ برتر است تا شاهد حضور پررنگ استعدادها و بازیکنان از جای جای کشورمان در فوتبال باشیم که هم صرفه اقتصادی بالایی از طریق فوتبال خواهندداشت و هم شاهد رشد فوتبال کشور با استفاده از کشف و پرورش بازیکنان خواهیم بود

انتهای پیام/

ارسال نظر