استعفای شیرازی از هیات فوتبال تهران

رئیس سابق هیئت فوتبال استان تهران درمورد استعفای ناگهانی خود گفت: فضا بسیار مسموم بود و باید به این تشویش اذهان عمومی پایان می‌دادم.

استعفای شیرازی از هیات فوتبال تهران

به گزارش مملکت آنلاین، حبیب‌الله شیرازی در خصوص استعفای خود اظهار داشت: همین امروز تصمیم به کنار کشیدن از جایگاه مدیریت هئیت فوتبال گرفتم. صداوسیما حق پخش تلویزیونی را که به ما پرداخت نمی‌کند و از طرف دیگر، طوری در برنامه‌ها با برخورد می‌کند که در شان ما نیست. مجری برنامه به دنبال برگزاری یک مناظره سلامت نبود بلکه به صورت جانبدارانه برخورد می کرد و رعایت انصاف و عدالت را فراموش کرده است. به عبارت دیگر فضا بسیار مسموم است و باید به این تشویش اذهان عمومی پایان می‌دادم.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات در زمان ما بسیار شایسته انجام می‌شود و حداقل توانستیم یک ساختمان برای هیئت فوتبال خریداری کنیم تا این میراث برای هیئت فوتبال از ما به جا بماند. در سامانه الکترونیکی ما همه پروتکل‌ها رعایت می‌شود. 15سال در هیئت فوتبال تهران زحمت کشیدیم تا موفقیت‌های بزرگی را کسب کنیم اما نمی‌گذارند ما ارائه درستی از عملکردمان بدهیم و مدام دنبال تخریب مدیران هستند. در بین جو مسموم موجود، کار کردن مشکل است و باید کنار رفت که شخصی که بهتر می‌تواند کار کند به میدان بیاید. برای ما که رسانه‌ها مدام به دنبال داستان‌سازی بودند.

رئیس سابق هیئت فوتبال تهران درمورد ادامه روند کاری خودش گفت: من با فشار کسی عقب نرفتم زیرا فشار باید مبتنی بر احراز تخلف باشد ولی چیزی از ما پیدا نکردند که به تخلف معنی شود. من همچنان عضو هیئت مدیره هستم و پیشنهادهایی هم برای مشاوره داشتم که قبول نکردم چون فعلا خیلی خسته‌ام و علاقه‌ای به ادامه کار ندارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر