دروازه‌بان استقلال هم از مدیرعامل تیمش انتقاد کرد: فقط در تلویزیون است

دروازه بان تیم فوتبال استقلال می‌گوید مدیرعامل این تیم فشار را روی بازیکنان بیشتر کرده و در برنامه‌های تلوزونی حرفایی غلاف واقعیت زده است.

دروازه‌بان استقلال هم از مدیرعامل تیمش انتقاد کرد: فقط در تلویزیون است

به گزارش مملکت آنلاین، سید حسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از برتری یک بر صفر این تیم برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی سختی داشتم و این تیم چند هفته بود که نباخته بود اما زحمات ما نتیجه داد و به ۳ امتیاز رسیدیم.

فتح‌الله‌زاده هر روز در یک برنامه است

وی ادامه داد: خدا را شکر روندمان خوب است اما همان‌طور که می‌دانید فقط خودمان هستیم و سرمربی و هواداران. در این مدتی که فتح‌الله‌زاده آمده، هر روز در یک برنامه بوده و به نظرم این باعث شد بار روانی روی ما زیاد باشد. یک روز گفت مهاجم زهردار، یک روز گفتند حسینی اخطار داده و یک روز هم گفت روزبه چشمی. این کارها اشتباه بود و از روز اولی که آمد، فشار را روی بازیکنان را بیشتر کرد. یک روز درباره قرارداد فلان بازیکن صحبت کرد و یک روز دیگر درباره قرارداد بازیکن دیگر. آیا این موضوع به تیم ما کمک می‌کند؟ این که پول راننده مدیر قبلی چقدر می‌شود، به بازیکن یا هوادار کمکی نمی‌کند.

اگر بیدار بودم، جواب فتح‌الله‌زاده را می‌دادم

حسینی اضافه کرد: او فقط فشار را بیشتر می‌کند. شما که جدید آمدی، باید مشکلات ما را حل می‌کرد اما با حضور در هر برنامه‌ای، به جای این که مشکلات را حل کنی، فشار را روی ما بیشتر کردی. این بازی‌ها که تمام شود، کدام یک از این‌ها حال ما را می‌پرسد. آن شب هم خواب بودم مگر نه می‌آمدم روی خط آن برنامه تلوزیونی و می‌گفتم کجا ما ۶۵ درصد گرفته‌ایم؟ آقای فتح‌الله‌زاده شما در جلسه شرکت می‌کنید و من به شما می‌گویم ما ۳۵ الی ۴۰ درصد گرفته‌ایم و شما تایید می‌کنی، آن وقت مقابل مردم در تلوزیون حرف دیگری می‌زنی و می‌گویی بازیکنان ۶۵ درصد گرفته‌اند! اگر ما پولی گرفتیم، از مدیریت قبلی بوده و شما پولی به ما نداده‌ای.

او درباره احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: حالا هر کاری می‌خواهند بکنند و به نظرم فایده‌ای ندارد. آن‌ها ۶ ماه فرصت داشتند و نمی‌شود ۱۰ روز مانده که فرصت تمام شود، بخواهند تازه به فکر آن بیافتند. چرا از ۶ ماه قبل مصاحبه نکردید؟ یک صحبتی هم با وزیر ورزش داریم. شما در قطر پیش ما آمدی و اخلاق شما را دوست داشتیم زیرا شما خودتان ورزشی بودید. خیلی زودتر باید این مشکل را حل می‌کردید. خیلی زودتر باید این مشکلات را حل کنید نه این که ۱۰ روز دیگر صبر کنید. من نمی‌دانم پشت پرده چقدر پول رسیده اما اگر ما در بورس نبودیم، این پول‌ها از کجا می‌آمد. این همراه اولی که ما روی پیراهنمان می‌زنیم، پولش کجا می‌رود؟ این تبلیغاتی که هر بازی می‌زنیم، پولش چه می‌شود؟ از سجادی می‌خواهم زودتر کمک کنند. در مسئله حذف از آسیا که فاجعه بزرگی بود، ۲ بار شکست خوردیم زیرا هم ما حذف شدیم و هم تیم رقیب به جای ما رفت!

کاپیتان استقلال در پایان گفت: از بازیکنان تشکر می‌کنم که باغیرت پای کار ایستادند و تلاش کردند. ما کار خود را کردیم و تنها دلخوشی ما، شاد کردن هواداران است. صبر ما لبریز شده و قبل از عید هم اعتصاب کردیم اما با بازیکنان هم‌قسم شدیم که به خاطر هواداران ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر