انتقاد مدیر برنامه‌های ساپینتو از شرایط استقلال / سرمربی پرتغالی تا آخر فصل می‌ماند

مدیر برنامه‌های ریکاردو ساپینتو از شرایط مالی باشگاه استقلال گله کرد و در عین حال گفت این مربی قصد کناره‌گیری از تیم را ندارد.

انتقاد مدیر برنامه‌های ساپینتو از شرایط استقلال / سرمربی پرتغالی تا آخر فصل می‌ماند

به گزارش مملکت آنلاین، هوگو کاجودا با اشاره به وضعیت مالی باشگاه استقلال گفت: چهار ماه است که حقوقی به ساپینتو داده نشده. آخرین حقوقی که ریکاردو دریافت کرد، ماه نوامبر بود. علاوه بر این از نظر امکانات تمرینی و امکانات مربوط به اسکان مربیان هم مشکلات زیاد است. بازیکنان اعتراض دارند و بدتر اینکه استقلال با وجود عملکرد خوب، به دلیل جریمه‌های مالی نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند.

او البته در بخش دیگری از صحبت‌هاش گفت، ساپینتو تاکید کرده که قصد ترک باشگاه استقلال را نداشته و تا پایان قراردادش در این تیم خواهد ماند.

در ادامه مطلب روزنامه رکورد آمده است: ریکاردو ساپینتو در استقلال، باشگاه ایرانی که از ابتدای فصل هدایت آن را بر عهده داشت، شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارد. علیرغم عملکرد خوب، او شرایط مالی سختی را تجربه می‌کند.

ساپینتو می‌ماند؟

مدیر برنامه‌های ریکاردو ساپینتو اعلام کرد این مربی می‌توانست به دلیل پرداخت دیرهنگام دستمزد، قراردادش را فسخ کند ولی این کار را انجام نداد. او حتی مصمم است که استقلال را به قهرمانی در لیگ برساند که این شجاعت و تعهد بسیار زیاد او به باشگاه استقلال و هوادارانش را نشان می‌دهد. آنها در ۹ بازی قبلی شکستی را تجربه نکرده‌ و نتایج خوبی را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: رکورد

ارسال نظر