خبرگزاری دولت: سانچز درخواست عجیبی از ایران کرده است

درخواست عجیب فلیکس سانچز از مسئولان فدراسیون فوتبال مذاکرات با این مربی را وارد مرحله جدیدی کرد.

خبرگزاری دولت: سانچز درخواست عجیبی از ایران کرده است

به گزارش مملکت آنلاین، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: روند مذاکرات مسئولان فدراسیون فوتبال و سانچز تا پیش از ارسال پیش قرارداد به شکل مثبتی پیش می‌رفت اما از زمان ارسال این قرارداد و تنها به یک دلیل مذاکرات وارد مرحله جدیدی می‌شود.

مدت زمان قرارداد تنها مشکل سانچز با مسئولان فدراسیون فوتبال است و این مربی اسپانیایی خواهان عقد قرارداد ۸ ساله با مسئولان فدراسیون فوتبال است تا مانند تیم ملی قطر بتواند کارهایی زیربنایی انجام دهد اما این موضوع مورد موافقت تاج قرار نگرفته است.

مسئولان فدراسیون فوتبال به سانچز پیشنهاد داده‌اند که قرارداد اولیه او تا پایان جام ملت های آسیا باشد و در صورت توافق این قرارداد تا پایان جام جهانی آینده تمدید شود.

به همین دلیل مذاکرات فدراسیون فوتبال با سانچز وارد مسیر جدیدی شده و قرار است از عصر امروز دوباره مسئولان فدراسیون فوتبال با این مربی مذاکره کنند تا شاید این مربی به کاهش مدت قرارداد خود رضایت دهد.

اگر مسئولان فدراسیون فوتبال به این نتیجه برسند که امکان توافق با سانچز وجود دارد به احتمال فراوان امروز نام سرمربی جدید تیم ملی مشخص نمی‌شود و این موضوع به روز های آینده موکول خواهد شد اما اگر تاج احساس کند که سانچز کوتاه نمی‌آید به طور حتم به سراغ گزینه ایرانی و امیر قلعه نویی خواهد رفت و شاید نام او به صورت رسمی اعلام شود.

البته مسئولان فدراسیون فوتبال به دلیل فعالیت تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی در فوتبال اروپا خواهان استخدام مربی خارجی هستند و آنها تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن سانچز انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر