عراق حریف ایران در راه جام جهانی فوتبال جوانان شد

تیم ملی فوتبال جوانان ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند و برنده این دیدار بلیت جام جهانی زیر ۲۰ سال را به دست می‌آورد.

عراق حریف ایران در راه جام جهانی فوتبال جوانان شد

به گزارش مملکت آنلاین، با نتایجی که در پایان دور گروهی جام ملت‌های جوانان آسیا رقم خورد، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات به مصاف رقیب سنتی خود یعنی تیم ملی عراق می‌رود.

برنده این دیدار حیثیتی به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا صعود می‌کند و بلیت حضور در جام جهانی جوانان را به دست خواهد آورد.

شاگردان صمد مرفاوی ساعاتی قبل با پیروزی ۳ بر یک مقابل ویتنام صدرنشین گروه B جام ملت‌ها شدند و دقایقی قبل عراق با تساوی برابر سوریه در رتبه دوم گروه B قرار گرفت تا حریف ایران شود.

این دیدار حیثیتی روز شنبه ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در ازبکستان برگزار می‌شود و برنده مسابقه یکی از چهار سهمیه آسیا در جام جهانی جوانان را به دست خواهد آورد.

تیم ملی ایران با پیروزی برابر ویتنام و قطر و شکست مقابل استرالیا صدرنشین گروه خود شد و عراق نیز با پیروزی برابر اندونزی و تساوی مقابل سوریه و شکست برابر ازبکستان در رتبه دوم گروه خود قرار گرفت.

تیم ملی جوانان ایران آخرین بار در سال ۲۰۱۷ در جام جهانی کره‌جنوبی حضور یافت که هدایت آن تیم را امیرحسین پیروانی برعهده داشت و بازیکنانی نظیر امیدنورافکنٰ مهدی قایدی، یونس دلفی، علی شجاعی و عارف غلامی برای این تیم به میدان می‌رفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر