برد شیرین پرسپولیس مقابل تیم عنایتی

دیدار تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

برد شیرین پرسپولیس مقابل تیم عنایتی

به گزارش مملکت آنلاین، در یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۴۵ دوشنبه در ورزشگاه آزادی با قضاوت کوپال ناظمی در حضور هواداران خود به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این دیدار با برتری ۳ بر صفر میزبان خاتمه یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای اینکه از صدر جدول دور نشود نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارد. از طرفی نفت ته‌جدولی هم برای اینکه قطعی شدن سقوطش به لیگ دسته اول را به تعویق بیندازد، امید زیادی داشت تا با امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک کند.

مهدی احمدی بازیکن پرسپولیس که به صورت قرضی به نفت مسجدسلیمان پیوسته هم انگیزه زیادی داشت تا مقابل سرخپوشان خودش را ثابت کند.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی مهدی ترابی(۷۰ سیامک نعمتی)، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی(۴۶ سروش رفیعی)، وحید امیری، وحدت حنانوف، گئورگی گولسیانی، عیسی آل‌کثیر(۷۰ کمال کامیابی‌نیا)، لئاندرو پریرا (۸۸ مهدی عبدی) و امید عالیشاه(۸۲ دانیال اسماعیلی‌فر).

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

فرهاد مجدکرمانشاهی، جهانبخش طاهر(۴۶ سینا عبداللهی)، عقیل کعبی، حسین گودرزی، محمدمهدی احمدی(۷۲ آریا برزگر)، رضا مغانلو، سید محمد خرم‌الحسینی(۲۹ حسین شنانی)، محمود صالحی(۴۶ مجتبی مقتدایی)، اسماعیل بابایی، سید پیمان میری(۳۹ رضا دهقانی) و پیمان رنجبری.

این بازی در شرایطی آغاز شد که نخستین خطر جدی بازی، روی دروازه سرخپوشان رقم خورد جایی که ارسال تند و تیز احمدی را امیری راهی کرنر کرد.

در سیزدهمین دقیقه بازی، سینا اسدبیگی با اشتباهی فاحش مرتکب خطای پنالتی شد. پس از آن پیمان میری پشت ضربه ایستاد و توپ را به سمت چپ دروازه زد اما بیرانوند دست کاپیتان میهمان را خواند و این پنالتی را مهار کرد تا بازی با تساوی ادامه پیدا کند.

در دقیقه نوزدهم، لئاندرو با پاس در عمق ترابی در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت اما دروازه‌بان نفت زودتر از او به توپ رسید تا دروازه‌اش تهدید نشود.

در دقیقه بیست و دوم ارسال وحید امیری از سمت چپ با ضربه آل‌کثیر همراه بود که کرمانشاهی با عکس العملی زیبا این توپ را مهار کرد. در برگشت و در شلوغی محوطه جریمه، دفع ناقص مدافعان نفت موجب شد تا توپ درون محوطه به اسدبیگی برسد که این بازیکن هم با شوتی محکم گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه بیست و هشتم، ضربه هنانوف توسط مدافعان نفت راهی کرنر شد.

در دقیقه ۳۳ روی پاسکاری ترابی و آل‌کثیر، شماره ۷۲ پرسپولیس می‌رفت که با دروازه‌بان نفت تک به تک شود اما مدافع میهمان با خطا این بازیکن را متوقف کرد تا سرخپوشان روی قوس محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شوند. امید عالیشاه هم ضربه زیبایی را به سمت دروازه شلیک کرد اما این ضربه با بدشانسی به تیر خورد تا اختلاف همین یک گل باقی بماند.

در سی‌وهشتمین دقیقه بازی، ارسال کوتاه پورعلی‌گنجی از سمت راست را پریرا نتوانست تبدیل به گل کند.

در سومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه نخست، مهدی ترابی روی حرکت انفرادی زیبا از میانه زمین توپ را به محوطه جریمه حریف آورد و با یک بغل پای زیبا دروازه میهمان را باز کرد تا نیمه نخست با برتری ۲ صفر سرخپوشان خاتمه یابد.

در دقیقه ۵۵ رضا دهقانی روی یک ضربه ایستگاهی می رفت که دروازه تیم سابق خود را باز کند اما ضربه این بازیکن پس از برخورد با سر مدافع پرسپولیس به بیرون رفت اما داور در تصمیمی عجیب ضربه دروازه اعلام کرد.

۵ دقیقه بعد نفت بار دیگر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال شنانی در تیر دو، روی سر کعبی نشست اما این بازیکن در شرایطی که هیچ مزاحمی هم نداشت، توپ را به بیرون زد.

در دقیقه ۷۶ هم سیامک نعمتی یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.

درگیری پریرا با کعبی از جمله اتفاقات مهم و جالب نیمه دوم بود.

در دقیقه ۸۹ مهدی عبدی که به تازگی به زمین آمده بود، روی پاس وحید امیری در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت که ضربه این بازیکن گل سوم پرسپولیس را همراه داشت تا سرانجام پای این بازیکن هم به گلزنی باز شود.

در نود و یکمین دقیقه بازی آریا برزگر برخوردی با بیرانوند داشت که موجب شد تا دروازه بان سرخپوشان برای دقایقی مصدوم شود اما بیرانوند پس از چند دقیقه به بازی برگشت.

در نهایت پرسپولیس توانست با نتیجه ۳ بر صفر میهمانش را شکست دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس با ۳ امتیاز این دیدار ۴۲ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان و هم امتیاز با این تیم در رده دوم جدول ماند. نفت هم تنها با ۱۲ امتیاز قعرنشین مسابقات لیگ برتر است تا این تیم یک گام دیگر به سقوط نزدیک شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر