دفاع پیمان اکبری از ملی پوش متهم به دوپینگ والیبال

سرمربی تیم والیبال پیکان در مورد دوپینگ ملی‌پوش تیم هراز آمل گفت: تا جایی که در جریان هستم ظاهرا یک مشکل کلیوی داشته و دارو مصرف کرده است. او یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی است و امیدوارم به بازی‌اش ادامه بدهد.

دفاع پیمان اکبری از ملی پوش متهم به دوپینگ والیبال

به گزارش مملکت آنلاین، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از پیروزی تیمش مقابل نیان الکترونیک خراسان و صعود به نیمه‌نهایی والیبال گفت: نیان مشهد بازی خوبی داشت. بازیکنان من جنگنده کار کردند. با اینکه بازی قبل را واگذار کردیم و از نظر روانی تحت فشار بودیم اما ریکاوری خوبی از نظر روانی داشتیم. آنالیز خوبی هم انجام دادیم. 

او در ادامه افزود: به بازیکنانم ایمان دارم که هر موقع تحت فشار بودند بهتر بازی کرده‌اند. شاید اگر بازی قبلی اشتباهات کمتری داشتیم برنده می‌شدیم. بازی اول را برده بودیم و بچه‌ها فکر کردند در بازی دوم هم برنده هستند. این طرز فکر باعث شد که ببازیم. 

او با بیان اینکه لیگ امسال با همه لیگ‌ها فرق می‌کرد، ادامه داد: کیفیت بازی تیم‌ها بالا بود و نمی‌شد گفت تیمی را حتما می‌بریم. با اینکه خودم سال‌ها در والیبال هستم، نمی‌توانستم برنده را پیش‌بینی کنم. سطح لیگ بهتر شده و همه برای برد تلاش می‌کردند. 

اکبری در مورد تعویض‌هایی که انجام داد، گفت: نفراتی که از بیرون آمدند خیلی به ما کمک کردند. این نشان می‌دهد که اساس کار ما بر پایه کار تیمی است. نفراتی که از بیرون آمدند این آمادگی را داشتند که به تیم کمک کنند. از آنها راضی هستم و امیدوارم در بازی بعدی شرایط همین باشد. 

او در مورد دیدار با لبنیات هراز آمل در نیمه‌نهایی لیگ والیبال گفت: هراز امسال خوب بازی کرده و تعدادی از مهره‌های ارزشمند تیم ملی را هم در اختیار دارد. کادر بسیار خوبی هم دارد ‌و مطمئنم شاهد یک بازی‌ زیبا از هر دو تیم باشیم. 

اکبری در پاسخ به این سوال که با توجه به مثبت شدن تست دوپینگ یکی از بازیکنان آمل درخواستی برای ممانعت ازحضور این بازیکن در دیدار نیمه‌نهایی نداشته‌اید، گفت: در این مسائل دخالت نمی‌کنیم. هنوز این موضوع قطعی نشده و شاید بعضی از دوستان ما باید صبورتر باشند، اگر اثبات شد در موردش صحبت کنند و اگر اثبات نشد با آبروی کسی بازی نشود. تا جایی که در جریان هستم ظاهرا یک مشکل کلیوی داشته و دارو مصرف کرده است. کمیته پزشکی و دوستان اطلاع دادند این دارو برای کلیه‌اش بوده است. این بازیکن یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی است و امیدوارم این اتفاق درست نباشد و به بازی‌اش ادامه بدهد. 

او در پاسخ به سوال دیگری در مورد تک بازی بودن فینال گفت: باید به تصمیم گیری‌هایی که از اول سال اتفاق افتاده رجوع کنیم. اگر از ابتدا تصمیم گرفته شده باید طبق قانون عمل کنیم. ما ابتدا به نیمه‌نهایی فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر