محرومیت و جرایم جدید کمیته وضعیت بازیکنان علیه باشگاه‌های لیگ برتری و دسته یکی

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مطروحه صادر کرد.

محرومیت و جرایم جدید کمیته وضعیت بازیکنان علیه باشگاه‌های لیگ برتری و دسته یکی

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت عبدالله حسینی از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۶۲ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۴۱۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۶ میلیون و ۳ هزار و ۴۰۲ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت سینا خادم پور از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۷ میلیون و ۶۹۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۶۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت کریم احمدی از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۷ میلیون و ۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت پوریا شوریده ناو از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۷۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۹۹۵ هزار بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت حبیب شاکری از باشگاه دریای کاسپین، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۳ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت نیما انتظاری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۴ میلیون و ۹۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۶۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت ایمان غلامی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۰۰ میلیون ریال قرار صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر