اعلام برنامه دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال

دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال کشور از ۱۷ اسفندماه در ۲ گروه A و B پیگیری خواهد شد.

اعلام برنامه دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال

به گزارش مملکت آنلاین، لیگ برتر بسکتبال جام سردار دل‌ها به مرحله دوم مقدماتی رسید و دو هفته از دور رفت آن نیز سپری شد. هفته سوم و پایانی دور رفت در گروه های A و B بعد از پایان پنجره ششم انتخابی جام‌جهانی و از سیزدهم اسفندماه آغاز می‌شود و مسابقات دور برگشت پس از پایان دور رفت آغاز خواهد شد.

بر این اساس دور برگشت از ۱۷ اسفندماه شروع می‌شود که طی آن کاله مازندران با ذوب‌آهن اصفهان، نبوغ اراک با مهرام تهران و صنعت مس کرمان با آویژه صعنت پارسا دیدار خواهند کرد.

یکشنبه ۲۱ اسفند نیز شهرداری گرگان پذیرای کاله مازندران است، ذوب‌آهن اصفهان به مصاف پالایش نفت آبادان می‌رود و مهرام تهران رو در روی صنعت مس کرمان قرار می‌گیرد. آخرین بازی این روز نیز بین تیم‌های آویژه صعنت پارسا و نبوغ اراک برگزار خواهد شد.

پنجشنبه ۲۵ اسفند پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان از ساعت ۱۶ به مصاف هم خواهند رفت و در روز پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ این مسابقات با برگزاری جدال تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان و کاله مازندران، آویژه صعنت پارسا و مهرام تهران و نبوغ اراک با صنعت مس کرمان دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر