تراکتور در خانه مقابل آلومینیوم متوقف شد

تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تراکتور در خانه مقابل آلومینیوم متوقف شد

به گزارش مملکت آنلاین، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تراکتور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف آلومینیوم اراک رفت.

قضاوت این مسابقه را سید علی اصغر مومنی با کمک‌های محمد عطایی و مهرداد نجفی بر عهده داشتند.

تراکتور که در هفته‌های اخیر با سه برد متوالی توانسته با پاکو خمس به جمع تیم‌های مدعی بالای جدولی اضافه شود، مقابل آلومینیوم به دنبال ادامه این روند بود؛ هر چند پیش‌بینی می‌شد کار سختی مقابل اراکی‌ها داشته باشند که در ۵ بازی اخیر باخت نداشته‌اند.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، میلاد کر، صفا هادی، رضا اسدی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، مهدی هاشم‌نژاد و محمد عباس‌زاده

سرمربی: پاکو خمس

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمد مسلمی‌پور، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، امیر نوری، هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی

سرمربی: سید مهدی رحمتی

بازی با حملات آلومینیوم آغاز شد و این شاگردان مهدی رحمتی بودند که در تبریز شروع بهتری نسبت به قرمزپوشان تراکتور داشتند و در دقیقه ۶ علیرضا نقی زاده در یک موقعیت خوب در محوطه جریمه می‌توانست آلومینیوم را به گل برساند که با واکنش محمدرضا اخباری توپ راهی به دروازه تراکتور پیدا نکرد. تلاش دو تیم در ادامه نیمه اول نتیجه‌ای در بر نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم را تراکتور هجومی‌تر آغاز کرد و توپ در این نیمه بیشتر در نیمه زمین آلومینیوم در جریان بود. با این حال دفاع فشرده شاگردان رحمتی سبب شد تا موقعیت خطرناکی روی دروازه پورحمیدی خلق نشود و در نهایت نبرد تراکتور و آلومینیوم با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با این نتیجه تراکتور پس از سه برد متوالی نتوانست پیروز شود و آلومینیوم هم پس از برد هفته گذشته مقابل مس رفسنجان دوباره به جاده تساوی برگشت تا چهارمین مساوی این تیم در ۶ بازی اخیر ثبت شود.

تراکتور با این تساوی ۳۳ امتیازی شد و با توجه به پیروزی گل‌گهر، با یک پله سقوط در رده پنجم جدول قرار گرفت. آلومینیوم هم ۲۹ امتیازی شد و در رده ششم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر