لیگ برتر فوتبال: استقلال با پیکان سواری در جمع مدعیان ماند

استقلال در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر پیکان را شکست داد.

لیگ برتر فوتبال: استقلال با پیکان سواری در جمع مدعیان ماند

به گزارش مملکت آنلاین، استقلال و پیکان امروز(دوشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴ در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. این دیدار در ابتدا قرار بود دیروز(یک‌شنبه) در همین ساعت برگزار شود اما به دلیل شرایط بد جوی و بارش سنگین برف لغو شد.

استقلال با این نتیجه ۳۹ امتیازی شد و موقتا با یک بازی بیش‌تر هم‌امتیاز سپاهان و پرسپولیس شد اما به دلیل تفاضل گل کم‌تر در رده سوم باقی ماند. پیکان هم با ۲۱ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

پیکان صفر - استقلال ۲

گل‌ها: مهدی قایدی در دقیقه ۱۱ و صالح حردانی در دقیقه ۸۵

کارت زرد: مهدی قایدی از استقلال و شرزود تمیروف، امیر طاهر و ساسان حسینی از پیکان

کارت قرمز: محمدجواد آزاده از پیکان

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی – عارف غلامی – رافائل سیلوا (۶۵ صالح حردانی) – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – مهدی قایدی – محمد محبی –ارسلان مطهری (۶۴ امید حامدی‌فر)

ترکیب پیکان: رشید مظاهری، محمد کاظمی، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، امیر طاهر، علی رمضانی (مهدی لیموچی، دقیقه ۷۶)، منصور باقری، رضا ثابت ایمانی، مهدی لطفی، شرزود تمیروف، ساسان حسینی

لحظات حساس

نیمه نخست

دقیقه ۱۱ (گل اول استقلال): سماجت آرش رضاوند در باز پس گیری توپ مثمر ثمر بود و او پس از در اختیار گرفتن مالکیت، به مهدی قایدی که در جناح چپ حضور داشت پاس داد. مهدی قایدی هم توپ را به روی پای راستش آورد و با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه پیکان را باز کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: شوت محمد محبی از پشت محوطه جریمه پیکان با واکنش رشید مظاهری به کرنر رفت.

دقیقه ۵۶: اشتباه رافائل سیلوا در پشت محوطه جریمه باعث شد که توپ به ثابت ایمانی برسد اما این بازیکن پیکان در شرایطی که موقعیت خوبی برای شوت‌زنی داشت نتوانست ضربه دقیقی به سمت دروازه حسینی بزند و شوت بیرون پای او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: فرار مهدی قایدی از جناح چپ با او به محمد محبی همراه شد اما محبی نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند تا شوتش از بالای دروازه به بیرون برود.

دقیقه ۷۲: در حالی که پیکان صاحب ضربه ایستگاهی شده بود و در فاز تهاجمی قرار داشت، استقلال صاحب ضد حمله شد به حدی که مهدی قایدی از میانه زمین با رشید مظاهری تک به تک شد اما در نهایت مهاجم استقلال نتوانست با دقت عمل کند و شوتش به کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۷۶: مهدی قایدی روی ارسال جعفر سلمانی دوباره تک به تک شد اما این بار هم نتوانست گل‌زنی کند و توپ با فاصله گرفتن از این بازیکن در اختیار رشید مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۸۵ (گل دوم استقلال): چند بار رفت برگشت توپ روی ضربه ایستگاهی استقلالی‌ها در داخل محوطه جریمه پیکان در نهایت با شوت سنگین صالح حردانی همراه شد تا گل دوم استقلال به ثمر برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر