یک بازیکن اسپانیایی برای پیوستن به تراکتور وارد تبریز شد

«جِیم رومرو گومز» جهت مذاکره و انجام آزمایشات پزشکی وارد تبریز شد.

به گزارش مملکت آنلاین، به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، «جِیم رومرو گومز» وینگر ۳۲ ساله اسپانیایی جهت انجام مذاکره و گذراندن آزمایشات پزشکی وارد تبریز شد.

این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های باری ایتالیا، اوساسونا و گرانادای اسپانیا، اردو اسپور ترکیه و قره‌باغ آذربایجان را دارد و در صورت گذراندن موفقیت‌آمیز آزمایشات پزشکی، نسبت به انعقاد قرارداد و درخواست صدور ITC اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر