افتتاح، کلنگ‌زنی و تجهیز ۲۴ پروژه ورزشی در آذربایجان‌غربی همزمان با دهه فجر

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از افتتاح، کلنگ زنی و تجهیز ۲۴ پروژه و مکان ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

افتتاح، کلنگ‌زنی و تجهیز ۲۴ پروژه ورزشی در آذربایجان‌غربی همزمان با دهه فجر

به گزارش مملکت آنلاین، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی گفت: با حمایت‌های مقام عالی استان و تلاش و پیگیری همه همکاران عزیزمان در حوزه فنی و مهندسی اداره کل و همراهی فرمانداران و نمایندگان عزیز در دهه فجر امسال عملیات بهره برداری، کلنگ زنی و تجهیز ۲۴ پروژه و مکان ورزشی انجام خواهد شد.

بیرامی افزود: در یکسال گذشته و ۱۰ ماهه امسال در دولت محترم سیزدهم، گام‌های بزرگی در راستای افزایش زیرساخت‌های ورزشی و به تبع آن رشد سرانه ورزشی استان برداشته شده و امیدواریم با لحاظ پروژه های دهه مبارک فجر، این میزان در مجموع به ۷۶ سانتی مربع برسد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان همچنین گفت:‌ تعداد پروژه‌های افتتاحی سرپوشیده در این ایام۷۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶.۷ میلیارد تومان و نیز تعداد پروژ های افتتاحی روباز ۲۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۱.۸۰۰ میلیارد تومان می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی همچنین گفت: در ایام دهه مبارک فجر ۸ خانه ورزش روستایی با تجهیزات و ادوات ورزشی لازم به میزان ۵۰۰ میلیون تومان تجهیز خواهند شد.

گفتنی است در ایام دهه مبارک فجر امسال ۴ پروژه شامل: زمین چمن مصنوعی شادلو چالدران زمین چمن مصنوعی جلدیان پیرانشهر، سالن ورزشی سقف کوتاه تکاب و بازسازی استخر سرپوشیده سلماس در استان مورد افتتاح و بهره برداری، ۱۲ پروژه کلنگ زنی و ۸ خانه ورزش روستایی تجهیز خواهد گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر