دردسر عجیب استقلال در نقل و انتقالات / دو بازیکن کنار گذاشته شده حاضر به فسخ قرارداد نیستند

ک بازیکن خارجی دردسر عجیبی برای استقلال درست کرده است و این شاید موجب شود که استقلال پنجره زمستانی را بدون جذب بازیکن جدید به پایان ببرد!

دردسر عجیب استقلال در نقل و انتقالات / دو بازیکن کنار گذاشته شده حاضر به فسخ قرارداد نیستند

به گزارش مملکت آنلاین، استقلال تنها ۲۴ ساعت تا جذب بازیکن جدید فرصت دارد و از آنجایی که لیست این تیم پر است برای جذب بازیکن جدید باید بازیکن فعلی از لیست خارج کند.

باشگاه استقلال به طور رسمی از سیاوش یزدانی و آمانوف خواسته است که برای فسخ قرارداد خود به دفتر باشگاه مراجعه کنند اما نه سیاوش یزدانی حاضر به فسخ قرارداد خود می‌شود و نه آمانوف. آمانوف امروز در تمرین استقلال شرکت کند و خطاب به کادر فنی تیم استقلال اعلام کرد؛ حاضربه فسخ قرارداد خود نیست و می‌خواهد در استقلال به حضور خود ادامه دهد.

در صورتی که سیاوش یزدانی و آمانوف قرارداد خود را فسخ نکنند لیست استقلال خالی نمی‌شود و طبیعتا باشگاه نمی‌تواند بازیکن جدید بخدمت بگیرد.

ساعت ۲۴ فردا نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر به پایان می‌رسد و در صورتی استقلال می‌تواند بازیکن یا بازیکنان جدید بخدمت بگیرند که این دو بازیکن حاضر شوند قرارداد خود را با آبی‌ها فسخ کنند.

به نظر می‌رسد آمانوف به این بهانه راضی به فسخ قرارداد خود با استقلال نمی‌شود که پیشنهاد خوبی از دیگر تیم‌ها دریافت نکرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر