بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس بی تماشاگر شد

دیدار فولاد و پرسپولیس در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش مملکت آنلاین، باشگاه فولاد خوزستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد دیدار این تیم مقابل پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد:

«بدین وسیله به اطلاع هواداران فولاد خوزستان و فوتبال دوستان می‌رساند؛ با توجه به اعلام مسئولان ذی‌ربط، دیدار روز جمعه مورخ ۷ بهمن ۱۴۰۱ تیم فولاد مقابل پرسپولیس تهران در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد می‌شود.

امیدواریم در دیدارهای آتی شاهد حضور پرشور هواداران فهیم فولاد خوزستان و فوتبال دوستان در ورزشگاه اختصاصی باشگاه باشیم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر