مهاجم پرسپولیس به تراکتور پیوست

 مهاجم پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد با این تیم، بار دیگر پیراهن قرمز بر تن کرد و اینبار البته راهی تبریز شده است.

مهاجم پرسپولیس به تراکتور پیوست

به گزارش مملکت آنلاین، حامد پاکدل که در نقل و انتقالات زمستانی از سوی یحیی گل محمدی مجوز جدایی پیدا کرد، با توجه به مذاکراتی که با تراکتور داشت اکنون با این تیم به توافق دست یافته و طی قراردادی یک و نیم ساله در جمع شاگردان خمز کار را دنبال خواهد کرد.

پاکدل که فصل گذشته روند گلزنی موفقی را در پرسپولیس پشت سر گذاشته بود، در ادامه با بدشانسی بزرگی در جریان تمرینات مواجه شد و با مصدومیتی که گریبانش را گرفت مدتی دور از تمرینات و ترکیب این تیم بود.

مهاجم سرخپوشان در ادامه برای دستیابی به جایگاه ثابت و فرصت حضور در ترکیب این تیم با مانع بزرگی مواجه شد و این تیم با خرید یورگن لوکادیا و در نهایت شیخ دیاباته ترافیک بزرگی در خط حمله شکل داد. اتفاقی که پاکدل را کاملا از ترکیب اصلی دور کرد و فرصت‌های کوتاهی نصیب وی کرده بود.

پاکدل که تصور می‌شد با توجه به جدایی یورگن لوکادیا در نیم فصل دوم بتواند جایگاه خود را در تیم یحیی گل محمدی پیدا کند، با تصمیم ناگهانی سرمربی سرخپوشان اجازه جدایی از این تیم را به دست آورد.

در ادامه او با توجه به پیشنهاداتی که داشت، با تراکتور تبریز به توافق دست یافت و امروز نیز قرارداد یک و نیم ساله خود را با این تیم به امضا رساند تا رسما راهی تبریز شود و شاگرد پاکو خمز اسپانیایی شود و باید دید در این تیم چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

از استقلال پیشنهاد داشتم

این مهاجم امروز با انتشار پیامی در اینستاگرام خود از هواداران پرسپولیس خداحافظی و از بازی در این تیم و حمایت هواداران قدردانی کرد. پاکدل البته در بخشی از پیام خود تاکید کرد قبل از حضور در پرسپولیس، «پیشنهادات عالی» تیم های دیگر با شرایط فوق العاده از جمله تیم استقلال را نپذیرفته است تا به آرزویش یعنی بازی در پرسپولیس برسد.

پاکدل همچنین خبر داد مطالباتش را به خاطر عشق و علاقه به این تیم بخشیده است و از آن به عنوان «کوچکترین» کاری که می توانست انجام بدهد، یاد کرده.

انتهای پیام/

ارسال نظر