جهانبخش: شرایط من در فاینورد به خوبی پیش می‌رود

لژیونر و ملی‌پوش فوتبال کشورمان گفت:‌ زندگی در ایران را دوست دارم چرا که این کشور همیشه حامی من بوده و هست.

جهانبخش: شرایط من در فاینورد به خوبی پیش می‌رود

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم فاینورد که در این فصل با یک افت فنی مواجه شده بود، حالا دوباره به وضعیت خوب برگشته و توانسته نظر سرمربی تیمش را جلب کند. او در آستانه بازی حساس تیمش مقابل آژاکس در گفت‌وگو با سایت باشگاه فاینورد اظهار داشت: همه‌چیز خوب پیش می‌رود. هر روز سخت کار می‌کنیم و فکر می‌کنم سه بازی اول فصل به خوبی پیش رفت و می‌توانستیم سه امتیاز مقابل اوترخت هم بگیریم، اما این اتفاق نیفتاد. امیدوارم بتوانیم همین‌طور ادامه دهیم.

وی ادامه داد: تفاوت بزرگ برای من این بود که سال گذشته بازی‌ها بدون تماشاگر بود. آن طور که از سایر بازیکنان شنیده‌ام، فصل قبل بازی‌ها را با حضور تماشاگران پشت سر گذاشته‌اند و آنها فقط چیزهای خوبی از این موضوع تعریف کردند. به هر حال من مشتاقانه منتظر آن هستم. بازی‌های خانگی همیشه برای ما یک امتیاز محسوب می‌شود، به خصوص به دلیل هوادارانی که پشت سر ما هستند.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان در مورد اینکه این بازی با بازی‌های دیگر تفاوت دارد، عنوان کرد: من فکر می‌کنم اینطور است زیرا می‌دانیم که این بازی چقدر برای هواداران مهم است. تمام این هفته فرصت داریم تا برای بازی آماده شویم. به طور معمول فقط سه یا چهار روز فرصت داریم تا از بازی قبلی ریکاوری کنیم و اکنون زمان کافی برای آماده شدن داریم.

جهانبخش افزود: فکر می‌کنم ما آماده‌ایم. در شرایط خوبی هستیم و از بچه‌ها می‌توانم ببینم که آنها واقعا سخت کار می‌کنند تا برای این بازی آماده شوند. می‌دانم که این بازی چقدر برای هواداران مهم است اما این بازی هم مثل بازی‌های دیگر است و باید سه امتیاز آن را به دست بیاوریم.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود که با زبان هلندی انجام می‌شد، در مورد اوقات فراغت خود در هلند گفت:‌ آدم آرامی هستم. بیشتر در باشگاه هستم و تمرینات آمادگی جسمانی انجام می‌دهم. بعد از تمرین به خانه می‌روم و غذا می‌خورم و استراحت می‌کنم. برخی اوقات هم با دوستانم بازی کامپیوتری انجام می‌دهم.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان در خصوص اینکه دنبال‌کننده‌های خودش از باشگاه فاینورد بیشتر است و چطور با این موضوع کنار می‌آید،‌ گفت: من به این موضوع عادت دارم. این اتفاق هم خوبی دارد و هم بدی‌. وقتی جوان‌تر بودم انتقادها روی من اثر می‌گذاشت اما حالا راحت‌تر با این موضوع کنار می‌آیم.

جهانبخش در خصوص زمان‌هایی که در ایران حضور پیدا می‌کند، عنوان داشت: در ایران اوضاع فرق می‌کند و همه به بازیکنان احترام می‌گذارند. سه سال پیش با خانواده‌ام برای غذا خوردن بیرون رفتیم و من حدود یک ساعت و نیم با مردم برای عکس گرفتن، وقت گذاشتم. به دوستانم می‌گویم که فوتبالیست شدن ما یک امتیاز و هدیه‌ای از سوی خداوند است و به همین دلیل ما هم نباید خودمان را برای آن‌ها بگیریم.

وی در مورد زندگی در هلند نیز گفت: زندگی در هر دو کشور ایران و هلند را دوست‌ دارم. ایران همیشه حامی من بوده و هست. در آنجا وقتی برای غذا خوردن یا خرید به رستوران و یا فروشگاه می‌روید، همه می‌خواهند از من پولی نگیرند. البته من آدم آرامی هستم و دوست دارم در محیطی آرام برای خودم وقت بگذارم.

تیم فوتبال فاینورد امروز یکشنبه از ساعت ۱۷ میزبان آژاکس خواهد بود. فاینورد با ۳۷ امتیاز صدرنشین لیگ هلند است و آژاکس نیز با ۳۲ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر