استقلال باز هم دربی پایه‌ها را باخت این بار در نوجوانان

دربی نوجوانان که امروز برگزار شد با برد پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در رده نوجوانان در ورزشگاه امام رضا(ع) و به میزبانی آبی‌پوشان برگزار شد که این بازی را پرسپولیس برد.

در این دیدار شاگردان فرزاد آشوبی موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل سبو شهبازیان به برتری برسند.

نکته جالب اینجاست که ۶ دربی برگزارشده در رده پایه، در این فصل پرسپولیس ۴ بار برنده شده و ۲ بار هم این بازی به تساوی رسیده است تا آبی‌پوشان در حسرت برد مقابل پرسپولیس بمانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر