لیگ دسته اول: شمس آذر مساوی کرد ولی صدرنشین ماند / جنجال تماشاگران با داور!

نمایندگان خوزستان در هفته پانزدهم لیگ یک در مصاف با حریفان خود به تساوی دست پیدا کردند.

لیگ دسته اول: شمس آذر مساوی کرد ولی صدرنشین ماند / جنجال تماشاگران با داور!

به گزارش مملکت آنلاین، تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر امروز دوشنبه در خانه به مصاف تیم صدرنشین شمس آذر قزوین رفت. این دیدار باتوجه به تقابل قعرنشین و صدرنشین لیگ، برای دو تیم ماهشهری و قزوینی اهمیت زیادی داشت. 

در نیمه نخست شمس آذر بازی را با برنامه و خوب شروع کرد و فرصت های خوبی برای گلزنی به دست آورد اما دفاع خوب تیم خلیج فارس مانع از گلزنی شاگردان دقیقی شد. 

نیمه دوم را خلیج فارس خوب شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی توپ بازیکن این تیم تیرک دروازه شمس آذر را به لرزه در آورد. در ادامه نیز موقعیت های دو تیم راهی به درون دروازه‌ها نداشت و بازی بدون گل به پایان رسید. 

این بازی با حاشیه هایی نیز همراه بود؛ بین دو نیمه یکی از تماشاگران ماهشهری که به شدت به قضاوت داور معترض بود با فحاشی به داور، باعث ایجاد جنجال در راهروی منتهی به رختکن ها و اتاق داوران شد که موضوع با ورود نیروی انتظامی ختم بخیر شد. اما این پایان این حواشی نبود همان تماشاگر در حالی که بازی رو به اتمام بود، با قرار گرفتن پشت فنس های مجاور نیمکت شمس آذر اقدام به فحاشی به سعید دقیقی کرد. این فحاشی ها باعث توقف چند دقیقه ای بازی شد که با ورود ناظر بازی و نیروی انتظامی و هدایت فرد تماشاگر به سمت دیگر ورزشگاه، بازی از سر گرفته شد. بعد از پایان بازی نیز شمس آذری ها در زمین ماندند و با آرام شدن شرایط، توانستند وارد رختکن شوند. نکته جالب نیز تلاش های مدیرعامل خلبج فارس برای آرام کردن شرایط کنار زمین بود. 

همچنین استقلال ملاثانی در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم مس شهربابک بود. نیمه نخست این بازی با علی رغم تلاش دو تیم، گلی در برنداشت. در نیمه دوم هم دو تیم موفق به گلزنی نشدند و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. 

این هفته استقلال خوزستان استراحت کرد. 

در حال حاضر شمس آذر با ۳۱ امتیاز صدرنشین است و تیم های استقلال ملاثانی،استقلال خوزستان و خلیج فارس ماهشهر به ترتیب در رده های هفتم، هشتم و پانزدهم جدول قرار دارند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر