ورزشگاه آزادی بعد از نیم قرن مجوز حرفه‌ای گرفت

مجوز حرفه‌ای و گواهینامه انطباق با الزامات AFC برای استادیوم آزادی صادر شد.

ورزشگاه آزادی بعد از نیم قرن مجوز حرفه‌ای گرفت

به گزارش مملکت آنلاین، با تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان و پیگیری‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مجوز حرفه ای و گواهینامه انطباق با الزامات AFC برای استادیوم ورزشی آزادی صادر شد.

تیم کارشناسی از شرکت بین المللی گواهی دهنده شخص ثالث و مستقل ‌‌مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت پس از بررسی های فراوان و تطبیق موارد طرح شده از سوی AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا)، مجوز حرفه‌ای و گواهینامه انطباق با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای استادیوم‌ ورزشی آزادی صادر کرد.

سایت شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در این خصوص نوشت:‌«کسب این مجوز حرفه‌ای با حمایت‌های حمید سجادی وزیر ورزش و‌ جوانان و پیگیری‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و همت و تلاش مجدانه ملی حاصل شد.»

در ادامه این خبر آمده است:‌«گواهی ارزیابی انطباق ایمنی بعد از ۵۰ سال و برای نخستین بار از بدو تاسیس مجموعه ورزشی آزادی صادر می شود تا دغدغه بخش بزرگی از جامعه ورزش کشور رفع شده و الزامات مورد نیاز برای برگزاری مسابقات رسمی و صدور مجوز حرفه ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس لحاظ شود. گواهینامه انطباق با الزامات AFC جهت صدور تایید نهایی به این کنفدراسیون ارسال می‌شود.»

انتهای پیام/

ارسال نظر