شوک به فوتبال فرانسه، زیدان سرمربی خروس‌ها بعد از جام جهانی

در اتفاقی عجیب، رسانه‌ها از توافق فدراسیون فوتبال فرانسه با زیدان برای هدایت تیم ملی این کشور بعد از جام جهانی فارغ از هر نتیجه ای خبر دادند.

شوک به فوتبال فرانسه، زیدان سرمربی خروس‌ها بعد از جام جهانی

به گزارش مملکت آنلاین، زین‌الدین زیدان، دوباره به نیمکت مربیگری باز خواهد گشت.

سرمربی سابق رئال مادرید که چندین سال موفق را در این تیم تجربه کرد، با فدراسیون فوتبال فرانسه برای نشستن روی نیمکت مربیگری این تیم در پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به توافق دست یافت؛

او در این تیم جایگزین دیدیه دشان خواهد شد که با پایان مسابقات جام جهانی، قراردادش با فدراسیون فوتبال فرانسه به اتمام خواهد رسید.

نشریه "بیلد" آلمان به نقل از سایت خبری "Libertad Digital" در این خصوص نوشته است: «زیدان، دیوید بتونی را، که در تیم رئال مادرید نیز همراهش بود، به عنوان دستیار خود در تیم ملی فرانسه انتخاب کرده است.»

زیزو پس از دومین جدایی از رئال مادرید پیشنهاد سرمربیگری منچستریونایتد و یوونتوس را رد کرد تا بیش از پیش علاقه خودش به مربیگری تیم ملی فرانسه را نشان دهد. اقبال عمومی نسبت به او بالاست، با این حال یک مانع بر سر راه او وجود داشت.

احتمال ماندگاری دشان 

دشان از زمانی که پس از پایان یورو ۲۰۱۲ جانشین لوران بلان شد، عملکرد خوبی داشت و با وجود حذف در یک‌چهارم‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۴ توسط قهرمان آن دوره (آلمان) در یوروی خانگی تا فینال پیش رفت و سرانجام جام‌جهانی ۲۰۱۸ را فتح کرد. ناکامی در یورو ۲۰۲۰ در ضربات پنالتی یک‌هشتم‌نهایی مقابل سوئیس باعث نگاه منفی سران فوتبال فرانسه به دشان نشد و او تا پایان جام‌جهانی ۲۰۲۲ رای اعتماد گرفت. به نظر می‌رسید ماندن او پس از جام‌جهانی پیش‌رو منوط به نتایج مدافع عنوان قهرمانی جام‌جهانی و رضایت دشان باشد اما اکنون اخبار متفاوتی به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر