سرمربی کره جنوبی: هدف ما برد مقابل ایران است نه رکورد شخصی

سرمربی کره جنوبی هدف تیمش در بازی مقابل ایران را پیروزی و رسیدن به صدر جدول عنوان کرد.

سرمربی کره جنوبی: هدف ما برد مقابل ایران است نه رکورد شخصی

به گزارش مملکت آنلاین، پائولو بنتو در نشست خبری پیش از دیدار با ایران گفت: هر دو تیم از نظر ابتلا به ویروس کرونا و مصدومیت مشکل دارند. شرایط برای ما مشابه سایر مسابقات انتخابی جام جهانی خواهد بود.

وی افزود: اگرچه سبک‌های دو تیم متفاوت است اما دیدار جذابی پیش بینی می‌شود. هر دو تیم برای کسب مقام اول گروه سخت تلاش می‌کنند. حریف یک مزیت دارد و فقط با یک تساوی می‌تواند صدرنشین بماند.

وی اضافه کرد: ما باید پیروز شویم. می‌توانیم با کمی ریسک پیروز شویم و بازی خوبی برای هواداران انجام بدهیم. می‌خواهیم ایران را که تیم قدرتمندی است شکست بدهیم و صدرنشین شویم.

سرمربی کره جنوبی خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ۳ امتیاز را به دست آوریم و در گروه اول باشیم. شاید ایران همه بازیکنانش را در اختیار نداشته باشد، اما مشخص است که حریف قدرتمندی است.

بنتو گفت: وقتی نوبت به رکوردها می‌رسد، فکر می‌کنم بردن از هر چیزی مهم‌تر است. مهمترین چیز در فوتبال تیم و برد است. ما همانطور که در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی بازی کردیم، برای بازی فردا آماده می‌شویم.

بنتو افزود: می‌خواهیم مانند همیشه از طریق مالکیت توپ بر بازی مسلط شویم. سعی می‌کنیم تا حد امکان کنترل خط میانی را در دست بگیریم. این نکته را نیز در نظر بگیرید که در طول مسابقه با یک تیم قدرتمند روبرو هستید و باید به حریف خود احترام بگذارید. شما باید با حمله تا حد امکان قفل بازی را باز کنید.‌

کاپیتان کره جنوبی: می‌دانیم ایران تیم قدرتمندی است/ انگار به جام جهانی نرفته‌ایم

سون هیونگ مین کاپیتان و ستاره تیم ملی کره در نشست خبری پیش از دیدار با ایران گفت: ایران تیم قدرتمندی است و این را می‌دانیم. آنها هم برای بازی با کره آماده می‌شوند. در بازی‌های بزرگ، جزئیات تفاوت‌ها را تعیین می‌کند.

وی اضافه کرد: هدفمان از آن بازی کسب سه امتیاز بود اما یک امتیاز گرفتیم. من اعتماد به نفس دارم و امیدوارم در این بازی خانگی مقابل هوادارانمان به پیروزی برسیم.

کاپیتان کره جنوبی ادامه داد: همیشه زمان‌های سختی برای صعود به جام جهانی وجود داشت. هدف اصلی و نهایی ما صعود به جام جهانی بود که به آن رسیدیم ولی هنوز بازیکنان کره راضی نشده‌اند. می‌خواهیم بهتر عمل کنیم و مانند تیمی که هنوز به جام جهانی صعود نکرده، در دو بازی آینده به میدان برویم.

هیونگ مین گفت: هدف ما به این دلیل محقق شد که بازیکنان از منافع شخصی دست کشیدند. مهم نیست چه کسی در مسابقات گل بزند. به جای منفعت و طمع شخصی به این فکر می‌کنم که بازیکنان چطور می‌توانند در زمین خوب بازی کنند و هواداران لذت ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر