ویلموتس سرمربی سابق ایران از باشگاهش هم اخراج شد

سرمربی سابق تیم ملی ایران از هدایت تیم فوتبال راجا کازابلانکا هم برکنار شد.

ویلموتس سرمربی سابق ایران از باشگاهش هم اخراج شد

به گزارش مملکت آنلاین، با اعلام باشگاه راجا کازابلانکا مراکش مارک ویلموتس از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد. این تصمیم در پی جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه راجا گرفته شد و سرمربی جدید به زودی مشخص می‌شود.

ویلموتس که نزدیک به سه ماه در تیم راجا حضور داشت، با عملکرد خود صدای هواداران تیم و بعضی از رسانه‌های مراکشی را بالا برد و این اعتراض‌ها در نهایت به اخراج مربی بلژیکی منجر شد.

سایت le۳۶۰ مراکش خبر داد اخراج ویلموتس در جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه و همچنین مربی بلژیکی گرفته شده و طرفین به توافقی برای فسخ قرارداد رسیده‌اند.

هنوز مشخص نیست ویلموتس بابت فسخ قراردادش با باشگاه راجا چه میزان پول می‌گیرد. این موضوع در روزهای اخیر به یکی از سوژه‌های رسانه‌های مراکشی تبدیل شده و نگرانی‌ها را بابت تکرار ماجرای ویلموتس در تیم ملی ایران در پی داشته است.

ویلموتس در ۱۱ دیداری که روی نیمکت راجا در تمام مسابقات حضور داشت، تنها چهار پیروزی کسب کرد که دو برد در لیگ قهرمانان آفریقا بود. او در چهار بازی به تساوی رسید و سه شکست را متحمل شد.

ویلموتس در تیم ملی ایران هم بدلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد و سپس با شکایت به فیفا و دریافت هزینه و غرامت سنگین مشکلاتی را برای فوتبال ایران بوجود آورد ضمن اینکه او در سال ۹۵ هم بدلیل عملکرد ضعیف از تیم ملی بلژیک هم اخراج شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر