پاراگوئه شانس حضور در جام جهانی را از دست داد / برزیل و آرژانتین نمی‌بازند

با توقف اکوادور و پیروزی برزیل و آرژانتین ، پاراگوئه شکست خورد تا شانس صعود به جام جهانی را از دست بدهد.

پاراگوئه شانس حضور در جام جهانی را از دست داد / برزیل و آرژانتین نمی‌بازند

به گزارش مملکت آنلاین، بامداد امروز  چهارشنبه ۵ دیدار در انتخابی جام‌جهانی منطقه آمریکای جنوبی برگزار شد، که در یکی از مهمترین بازیها اکوادور برابر پرو به تساوی یک بر یک رسید تا صعود این تیم به تعویق بیفتد. اکوادور از دو دیدار آینده یک امتیاز می خواهد تا صعود خود را قطعی کند.

اما در اولین دیدار، تیم‌های بولیوی و شیلی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ شیلی خاتمه یافت. در این دیدار آلکسیس سانچس دو بار برای تیم ملی کشورش گلزنی کرد.

تیم ملی اروگوئه نیزو نزوئلای از پیش حذف شده را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد. در این دیدار لوئیس سوارس و ادینسون کاوانی هر کدام یک بار برای اروگوئه گلزنی کردند.

آرژانتینِ از پیش صعود کرده به مصاف کلمبیای بحران‌زده رفت و با یک گل به برتری رسید. آلبی‌سلسته با تک‌گل لاتارو مارتینز، این دیدار خانگی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

برزیلی ها نیز میزبان پاراگوئه بودند و با گل‌های رافینیا، کوتینیو، آنتونی و رودریگو، با چهار گل به پیروزی رسیدند. با این نتیجه پاراگوئه رسما از حضور در جام‌جهانی بازماند.

با نتایج رقم خورده صعود برزیل و آرژانتین به جام جهاین قطعی است و اکوادور، اوروگوئه و پرو به همراه شیلی و کلمبیا شانس اصلی صعود به جام جهانی هستند و پاراگوئه بهمراه ونزوئلا و بولیوی دیگر شانسی برای صعود نخواهندداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر