رکوردشکنی شیاطین‌سرخ در لیگ برتر انگلیس

منچستریونایتد با پیروزی برابر وستهام رکورد "کامبک" جدیدی در لیگ برتر انگلیس ثبت کرد.

رکوردشکنی شیاطین‌سرخ در لیگ برتر انگلیس

به گزارش مملکت‌آنلاین، تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳-یک وستهام را شکست داد.

شیاطین سرخ که در استادیوم لندن به مصاف وستهام رفته بودند در حالی در این دیدار به پیروزی دست یافتند که  ابتدا با گل "سوچک" از حریف خود عقب افتادند، اما در ادامه در یک بازی هیجان انگیز در نیمه دوم ۳ گل زدند و سه امتیاز بازی را به دست آوردند.

منچستریونایتد با کسب ۳ امتیاز این بازی مجموع امتیاز‌های به دست آمده خود از کامبک‌ها را به ۳۸۵ رساند و رکورد جدیدی از این نظر به نام خود ثبت کرد.

در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر هیچ تیمی نتوانسته است به اندازه شیاطین سرخ از بازی‌هایی که در آن از حریفان عقب مانده، امتیاز کسب کند.

یونایتد ترکیب خود را برای دیدار با چکش‌ها تغییر داده بود، با این هدف که بازیکنانی مانند برونو فرناندز و مارکوس رشفورد را برای بازی‌های حساس خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر لایپزیگ و دربی مقابل منچسترسیتی تازه نفس نگه دارد.

با این حال سرمربی این تیم مجبور شد از هر ۲ بازیکن استفاده کند که حضور این ۲ مثمر ثمر بود و یونایتد با درخشش آن‌ها بازی باخته را برد.

فرناندز پاس گل اول را برای پوگبا ساخت و او گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند، سپس میسون گرینوود گل دوم را برای شیاطین سرخ زد و در ادامه در فاصله ۱۲ دقیقه به پایان بازی رشفورد گل سوم این تیم را به ثمر رساند.

یونایتد در حال حاضر در هر ۵ بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر فصل ۲۱-۲۰۲۰ پیروز شده و در حالی که در این بازی‌ها از حریفان خود عقب افتاده بود، از آن ها ۱۵ امتیاز کامل به دست آورد.

پنج پیروزی از ۶ برد شیاطین سرخ در این فصل، که به حضور آن‌ها در جمع چهار تیم برتر کمک کرده، خارج از اولدترافورد رقم خورده است.

البته ممکن است تاتنهام که روز یکشنبه در دربی شمال لندن به مصاف آرسنال می‌رود رکورد کامبک منچستریونایتد را بشکند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر