بایر لورکوزن، جام حذفی آلمان را هم فتح کرد / دومین جام با ژابی

تیم فوتبال بایرلورکوزن موفق شد در چارچوب فینال رقابت‌های فوتبال جام حذفی آلمان(دی‌اف‌بی پوکال) با نتیجه یک بر صفر کایزرسلاوترن را مغلوب و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

بایر لورکوزن، جام حذفی آلمان را هم فتح کرد / دومین جام با ژابی

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های کایزرسلاوترن و بایرلورکوزن در چارچوب فینال رقابت‌های فوتبال جام حذفی آلمان(دی‌اف‌بی پوکال)  در ورزشگاه المپیا اشتادیون با قضاوت باستین دنکرت برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید.

بایرلورکوزن که موفق شد بدون شکست با یک رکورد فوق العاده در بوندسلیگا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، بعد از تجربه اولین شکست در فینال لیگ اروپا مقابل آتالانتا ایتالیا به دنبال کسب دوگانه داخلی مقابل کایزرسلاوترن بود که در رتبه سیزدهم بوندسلیگا دو قرار داشت.

شاگردان ژابی آلونسو خیلی زود موفق شدند در دقیقه ۱۶ به گل اول در داین دیدار دست پیدا کنند. پس از دفع ناموفق توپ توسط مدافعان کایزرسلاوترن، گرانیت ژاکا از پشت محوطه جریمه با یک شلیک تماشایی دروازه یولیان کرائل را باز کرد.

کار برای لورکوزن در دقیقه ۴۴ سخت شد، جایی که اودیلون کوسونو به دلیل خطا روی بوریس تومیاک با در یافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. نیمه دوم این دیدار به دلیل آتش‌بازی هواداران کایزرسلاوترن با چند دقیقه تاخیر آغاز شد.

در ادامه دیدار اما کایزرسلاوترن نتوانست از ۱۰ نفره بودن بایرلورکوزن استفاده کند و شاگردان آلونسو موفق شدند دومین قهرمانی خود را در این فصل از رقابت‌ها بدست بیاورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر