کشتی‌گیر مشهور آمریکایی به المپیک نرسید

دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان پس از شکست در انتخابی کشتی آزاد آمریکا به صورت رسمی، خداحافظی کرد.

کشتی‌گیر مشهور آمریکایی به المپیک نرسید

به گزارش مملکت آنلاین، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در حالی بامداد امروز برگزار شد که جیدن کاکس دارنده نشان برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز جهانی که قصد حضور در المپیک پاریس را داشت با شکست ۲ بر ۲ مقابل کالین مور در نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم، کفش‌هایش را برای همیشه در آورد و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

جی‌دن کاکس که پیش از کامران قاسم‌پور قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جهان بود و بعد از دو شکست مقابل حریف ایرانی‌ خود تصمیم به تغییر وزن و حضور در وزن ۹۷ کیلوگرم گرفت.

البته او برای حضور المپیک توکیو نیز قصد حضور در وزن ۹۷ کیلوگرم را داشت اما به دلیل دیر رسیدن به مراسم وزن‌کشی، آن مسابقات را نیز از دست داد.

جردن باروز قهرمان المپیک و چندین دوره جهان که سال گذشته مغلوب چنس مارستلر شد و حضور در مسابقات جهانی بلگراد را از دست داد، در حالی به وزن المپیکی ۷۴ کیلوگرم بازگشته بود که پس از دو برد، مغلوب جیسون نولف شد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد. حریف بعدی نولف، کایل دیک است که در بلگراد مغلوب سیداکوف روس شد.

آرون باروکس نیز توانست با نتیجه ۷ بر ۶ زاهید والنسیا دارنده برنز جهانی را از پیش رو برداشت. باروکس باید در انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم مقابل دیوید تیلور آمریکایی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر