روزهای بد یوونتوس تمامی ندارد

تیم فوتبال کالیاری موفق شد تحت هدایت کلودیو رانیری در چارچوب هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا با تساوی ۲ بر ۲ یوونتوس را متوقف کند.

روزهای بد یوونتوس تمامی ندارد

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های کالیاری و یوونتوس در چارچوب هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه اونیپول دوموس با قضاوت مارکو پیچینینی برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

شاگردان الگری به دنبال تثبیت رتبه سوم خود در جدول بودند و در سمت مقابل، کالیاری قصد داشت در خانه به روند نسبتا خوب خود در هفته‌های اخیر ادامه دهد و فاصله‌اش با منطقه سقوط را حفظ کند که در نهایت شاگردان کلودیو رانیری تا حدی موفق شدند به این امر دست پیدا کنند.

تیم میزبان در دقیقه ۳۰ موفق شد اولین گل را به ثمر برساند، جایی که داور پس از بررسی صحنه برخورد توپ در محوطه جریمه به دست گلیسون برمر، نقطه پنالتی را به سود کالیاری نشان داد. جانلوکا گائتانو، هافبک جوان روسوبلو موفق شد بر خلاف حرکت شزنی، گل اول میزبان را وارد دروازه یوونتوس کند.

تنها ۶ دقیقه بعد باز هم کالیاری صاحب یک ضربه پنالتی شد، این‌بار وویچخ شزنی با سرنگون کردن لوومبو یک پنالتی دیگر را تقدیم کالیاری کرد. یری مینا، مدافع کلمبیا و سابق بارسلونا پشت توپ ایستاد و با ضربه دقیق خود اختلاف را به ۲ گل افزایش داد.

در دقیقه ۶۱ دوشان ولاهوویچ موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند، ستاره صربستانی از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه کالیاری را باز کرد تا امید هواداران بانوی پیر به برگشت به این دیدار زنده بماند. این پایان کار نبود و سرانجام فشار حملات یوونتوس در دقیقه ۸۷ جواب داد و آلبرتو دوسنا به اشتباه دروازه کالیاری را باز کرد تا بانوی پیر به سختی بتواند یک امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کند.

با این نتیجه تیم فوتبال یوونتوس با ۶۴ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و در مقابل کالیاری با ۳۲ امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر