اینترمیلان دو برد تا قهرمانی در سری آ

اینتر در آخرین مسابقه از هفته سی‌ویکم رقابت‌های سری آ با نتیجه ۲ بر یک در خانه اودینزه به پیروزی رسید.

اینترمیلان دو برد تا قهرمانی در سری آ

به گزارش مملکت آنلاین، اینتر در آخرین مسابقه از هفته سی‌ویکم رقابت‌های سری آ با نتیجه ۲ بر یک در خانه اودینزه به پیروزی رسید.

لازار ساماردزیچ در فاصله ۵ دقیقه مانده به پایان نیمه نخست با یک شلیک عجیب تیمش را به گل رساند اما چالهان‌اوغلو در دقیقه ۵۵ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشید. تلاش‌های اینتر برای دستیابی به گل برتری تا دقیقه ۹۵ بی‌نتیجه ماند اما داویده فراتزی با فرصت‌طلبی و استفاده از یک توپ برگشتی، نراتزوری را به یک پیروزی شیرین رساند.

اینتر با این نتیجه ۸۲ امتیازی شد و فاصله با میلان در رده دوم همچنان ۱۴ امتیاز است و در صورت کسب دو برد دیگر قهرمان سری آ خواهدشد.

گل دیرهنگام فراتزی امید نراتزوری برای قطعی کردن قهرمانی سری آ در مقابل چشم هواداران میلان در دربی مادونینا را زنده نگه داشت.

نراتزوری با رکورد ۱۱ پیروزی در ۱۲ مسابقه اخیر در سال تقویمی ۲۰۲۴ مسافر اودین شد و گابریله چوفی امیدوار بود تیمش بعد از به زانو درآوردن میلان، یووه، لاتسیو و بولونیا، پنجمین پیروزی فصل را هم در مقابل یکی از قدرت‌های سنتی فوتبال ایتالیا به دست آورد. بازی مطابق انتظار با حملات صدرنشین مقتدر سری آ آغاز شد. تورام در دقیقه ۲۱ چالهان‌اوغلو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما شلیک او به مقصد گوشه دورتر دروازه با مهار مادوکا اوکویه به جایی نرسید. سنگربان نیجریه‌ای دقایقی بعد یک شلیک سنگین دیگر از چالهان‌اوغلو را مهار کرد تا هافبک سابق میلان در گلزنی ناکام بماند. 

اودینزه به دومین تیم سری آ در کل فصل تبدیل شد که در مصاف با اینتر گل نخست را به ثمر می‌رساند. پیش از این یوونتوس در جریان تساوی یک بر یک نوامبر گذشته ابتدا با یک گل از نراتزوری پیش افتاد.

اینتر در آخرین مسابقه قبل از دربی از ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه آینده در خانه میزبان کالیاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر