دربی منچستر را گواردیولا برد

منچسترسیتی با برتری برابر منچستریونایتد در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس به یک قدمی لیورپول در صدر جدول رسید.

دربی منچستر را گواردیولا برد

به گزارش مملکت آنلاین، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های سیتی و یونایتد در دربی منچستر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که سیتی به برتری سه بر یک دست یافت.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که سیتی در بالای جدول جنگ نزدیکی با لیورپول برای صدرنشینی دارد و یونایتد هم پس از شکست هفته گذشته برابر فولام که زنجیره بردهای این تیم را قطع کرد، به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی و البته گرفتن انتقام شکست بازی دور رفت در اولدترافورد بود.

بازی با یک غافلگیری برای سیتی آغاز شد و مارکوس راشفورد که در حال بازگشت دوباره به روزهای اوج است، در دقیقه ۸ با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه، توپ را به تور دروازه ادرسون دوخت تا یونایتد یک بر صفر پیش بیفتد.

در ادامه حملات سیتی برای رسیدن به گل مساوی پرفشارتر شد اما دفاع یونایتد، راه را بر گلزنی شاگردان گورادیولا بسته بود تا نیمه اول با برتری یک بر صفر منچستریونایتد به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم، حملات منچسترسیتی، زهردارتر دنبال شد و در همان دقایق اول این نیمه، ارلینگ هالند در محوطه شش قدم، دروازه خالی را نتوانست باز کند تا شانس هم با شاگردان اریک تن‌هاخ همراه باشد.

سرانجام در دقیقه ۵۶، فشار سیتی به نتیجه رسید و فیل فودن با یک شوت دیدنی دروازه یونایتد را باز کرد تا نتیجه دیدار یک بر یک مساوی شود.

در ادامه تلاش سیتی برای زدن گل برتری بیشتر شد و فودن در دقیقه ۸۰، گل دوم خودش و سیتی را به ثمر رساند تا شاگردان گورادیولا دو بر یک پیش باشند. ارلینگ هالند هم در دقیقه ۱+۹۰ گل سوم سیتی را به ثمر رساند تا سیتی پس از عقب افتادن، در یک بازگشت قوی، یونایتد را مقهور کند.

نهایت منچسترسیتی با نتیجه ۳ بر یک یونایتد را شکست داد تا با این برد ۶۲ امتیازی شود و با حفظ جایگاه دومی، به یک امتیازی لیورپول ۶۳ امتیازی در صدر جدول برسد.

یونایتد هم با ثبت دومین شکست متوالی، ۴۴ امتیازی و در رده ششم باقی ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر