برد رم با درخشش سردار آزمون

تیم فوتبال آ.اس رم با درخشش مهاجمین خود موفق شد تورینو را شکست دهد.

برد رم با درخشش سردار آزمون

به گزارش مملکت آنلاین، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم سری ‌آ ایتالیا از ساعت ۲۱ دوشنبه تیم آ.اس رم در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف تیم تورینو رفت و سه بر دو برنده شد.

جالوروسی که بعد از اخراج خوزه مورینیو، دنیله ده‌روسی اسطوره این باشگاه را روی نیمکت خود می‌بیند در این هفته‌ها نتایج خوبی را کسب کرده است. این تیم هم‌اکنون با ۴۱ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و برای بهبود بخشیدن به وضعیت خود نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشت. در مقابل نیز تورینو با ۳۶ امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته بود.

سردار آزمون مهاجم ایرانی گرگ ها که در بازی با فروزینونه در هفته قبل به عنوان جانشین وارد میدان شد با توجه به درخشش در این بازی و گلزنی، در این دیدار با نظر ده‌روسی از ابتدا در ترکیب رم قرار گرفت.

دقیقه ۴۰ بازی سردار آزمون که در درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود توسط سابا سازونوف مدافع تورینو سرنگون شد تا داور به سود رم اعلام پنالتی کند. پائولو دیبالا که پشت ضربه پنالتی ایستاد موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه تورینو کند. این برتری تنها چند دقیقه دوام داشت و دوان زاپاتا روی پاس رائول بلانوا گل مساوی را وارد دروازه میزبان کرد تا نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه پائولو دیبالا روی پاس برایان کریستانته با یک ضربه استثنایی گل دوم رم را وارد دروازه تورینو کرد. دقیقه بعد لوکاکو که به جایی سردار آزمون وارد میدان شد دیبالا را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن خودش و جالوروسی را سه گله کند. دقیقه ۸۹ بازی دین هویسن به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا تورینو به دومین گل خورد برسد.

در پایان این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود جالوروسی تمام شد تا آزمون و یارانش ۴۴ امتیازی شوند و امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر