برد پرگل بارسلونا برای صعود به رده دوم لالیگا

بارسلونا با گل باران ختافه موقتا به رده دوم لالیگا صعودکرد.

برد پرگل بارسلونا برای صعود به رده دوم لالیگا

به گزارش مملکت آنلاین، بیست و ششمین هفته از رقابت‌های لالیگا با برگزاری یک دیدار آغاز شد و بارسلونا در مصاف با ختافه با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید.

بارسلونا که چهارشنبه و در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در برابر ناپولی به تساوی دست یافت در این دیدار امیدوار به کسب پیروزی و بازگشت به روند برد بود.

نیمه اول با حملات بارسلونا آغاز شد و این تیم تا حدودی تیم برتر میدان لقب داشت. چند موقعیت گلزنی در همان ابتدای نیمه برای رافینیا و لواندوفسکی به دست آمد اما مدافعان حریف اجازه این کار را به آن‌ها ندادند.

در ادامه ختافه کمی از زیر فشار تیم میزبان خارج شد و چند موقعیت بر روی دروازه ایجاد کرد.

در دقیقه ۲۰ بارسلونا توانست توسط رافینیا و بر روی پاس دیدنی کونده دروازه ختافه را باز کند. پس از آن بازی کمی بیشتر در میانه زمین دنبال شد. بارسلونا به دنبال حفظ گل باارزش خود و ختافه به دنبال جبران نتیجه بود. در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.

نیمه دوم با برتری بارسلونا همراه بود، در اوایل نیمه دوم و در دقیقه ۵۳، ژائو فلیکس روی پاس کریستنسن توانست گل دوم را برای بارسلونا وارد دروازه ختافه کند.

بارسلونا دست بردار نبود و در دقیقه ۶۱، فرانکی دی یونگ گل سوم را برای تیمش به ثمر رساند تا تیم میزبان، تیم برنده میدان باشد. بارسلونا در دقایق پایانی باز هم موفق به گلزنی شد و فرمین لوپس توانست گل چهارم را به نام خود به ثبت برساند.

در نهایت بازی نتیجه ۴ بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید. بارسلونا با این پیروزی با ۵۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر