بایرن مونیخ باز هم باخت / توخل برکنار می‌شود؟

تیم فوتبال بوخوم موفق شد در هفته بیست‌ودوم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان با نتیجه ۳ بر ۲ بایرن مونیخ را مغلوب کند.

بایرن مونیخ باز هم باخت / توخل برکنار می‌شود؟

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های بوخوم و بایرن مونیخ از هفته بیست‌ودوم رقابت‌های فوتبال بوندسلیگا آلمان از ساعت ۲۰ در ورزشگاه وونویا روهر اشتادیون با قضاوت دنیل اشلاگر برگزار شد که در نهایت با برتری ۳ بر ۲ بوخوم به پایان رسید.

شاگردان توماس توخل بازی را بهتر آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه ۱۵ گل اول را به ثمر برسانند. پاس لئون گورتسکا به جمال موسیالا رسید و این بازیکن با یک ضربه زیبا و پر قدرت، دروازه مانوئل ریمان باز کرد و گل اول بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۵ به دلیل پرتاب توپ‌های تنیس توسط هواداران معترض به طرح ورود سرمایه‌گذار، روند بازی قطع شد.

تیم میزبان در دقیقه ۳۸ بازی را به تساوی کشاند، پاس آنتونی لوسیلا در موقعیت تک به تک به تاکوما آسانو رسید و این بازیکن توانست دروازه مانوئل نویر را باز کند. این پایان کار نبود و بوخوم در دقیقه ۴۴ مقابل بایرن کامبک زد. روی ارسال کرنر کوین اشتوگر، کوین اشلوتربک موفق شد با ضربه سر گل دوم بوخوم را به ثمر برساند.

کار برای بایرن در دقیقه ۸۳ با اخراج دایو اوپامکانو و اعلام ضربه پنالتی برای بوخوم سخت‌تر شد. کوین اشتوگر در دقیقه ۸۵ گل سوم را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و هری کین در دقیقه ۸۷ روی پاس ماتیس تل موفق شد دروازه خالی تیم میزبان را باز کند تا این دیدار با برتری ۳ بر ۲ بوخوم به پایان برسد. این سومین شکست متوالی بایرن مونیخ در رقابت‌های مختلف بود.

با این نتیجه بایرن مونیخ با ۵۰ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت تا فاصله‌اش با بایرلورکوزن صدرنشین به عدد ۸ برسد و بوخوم با ۲۵ امتیاز در رتبه یازدهم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر