مانچینی: نمی‌دانم دلیل کلینزمن برای مساوی با مالزی چیست

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان، گفت: سال‌ها پیش در ایتالیا مقابل کلینزمن بازی کردم. او مهاجم توانمندی بود و اکنون نیز مربی بسیار خوبی است.

مانچینی: نمی‌دانم دلیل کلینزمن برای مساوی با مالزی چیست

به گزارش مملکت آنلاین، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم ملی کره‌جنوبی از مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: کره‌جنوبی تیم قدرتمندی است که بازیکنان خوبی دارد. این تیم در بازی‌های خود، گل‌های زیادی به‌ثمر می‌رساند.

سرمربی تیم ملی عربستان، افزود: هواداران زیادی داریم که فردا به ما کمک خواهند کرد. این دیدار با بازی‌های قبلی عربستان مقابل کره‌جنوبی متفاوت است. اطمینان دارم که فردا نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد.

مانچینی در رابطه با مهار بازیکنان هجومی کره‌جنوبی، اظهار داشت: بازیکنان عربستان به صورت گروهی تلاش می‌کنند تا مهاجمان با استعداد کره‌جنوبی را مهار کنند. بازی کردن به عنوان یک تیم بسیار مهم خواهد بود، نه به تنهایی، زیرا متوقف کردن بازیکنان تهاجمی آنها دشوار است.

وی در رابطه با تقابل با یورگن کلینزمن، گفت: ما سال‌ها پیش در ایتالیا مقابل یکدیگر بازی کردیم. او مهاجم بسیار خوبی بود و اکنون مربی بسیار خوبی است. او تجربه زیادی در تیم‌های ملی و باشگاه‌های زیادی دارد و فوتبال را می‌شناسد.

سرمربی تیم ملی عربستان در پاسخ به سؤال یک خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه خیلی‌ها می‌گویند کره جنوبی با تساوی برابر مالزی ترجیح داد سعودی‌ها را به جای ژاپن در یک هشتم انتخاب کند و آیا کلینزمن فردا با این اتفاق پشیمان می‌شود، با طعنه و لبخند گفت: واقعاً نمی‌دانم. فردا بازی خیلی سختی است و هر دیداری سخت خواهد بود. باید از کلینزمن بپرسید.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و عربستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا سه‌شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر