بارسلونا هم مثل رئال مادرید حذف شد / ژاوی اخراج می‌شود؟

تیم فوتبال بارسلونا در کوپا دل ری حذف شد.

بارسلونا هم مثل رئال مادرید حذف شد / ژاوی اخراج می‌شود؟

به گزارش مملکت آنلاین، تیم فوتبال اتلتیکو بیلبائو در یک بازی جذاب موفق شد مقابل بارسلونا کامبک بزند و حریف نامدار خودش را از گردنه مسابقات کوپا دل ری حذف کند.
این مسابقه جذاب که در پایان ۹۰ دقیقه با حساب ۲ بر ۲ تمام شده بود، بعد از ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۴ بر ۲ به سود بیلبائو به پایان رسید تا شاگردان ژاوی در مرحله یک چهارم نهایی حذف زود هنگامی را تجربه کنند.
ثانیه ۳۶ و در یک غافلگیری دروازه بارسایی‌ها توسط گوروزتا باز شد، اما لواندوفسکی و یامال در دقایق ۲۶ و ۳۲ نتیجه را به سود شاگردان ژاوی تغییر دادند. اما در ادامه و در دقیقه ۴۹ سانست روی سانتر نیکو ویلیامز با ضربه سر دروازه پنیا را برای بار دوم باز کرد و بازی را به تساوی رساند.
تلاش دو تیم در طول ۹۰ دقیقه راه به جایی نبرد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.
در دقیقه ۲+۱۰۵ نیکو ویلیامز در محوطه جریمه صاحب توپ شد. ضربه اول او به تیر خورد و در برگشت دوباره خود او موفق شد دروازه را باز کند و بیلبائو را در آستانه صعود قرار دهد.

در نیمه دوم وقت‌های اضافه هر دو تیم فرصت‌هایی داشتند. بارسلونا برای زدن گل مساوی جلو کشیده بود، اما حملاتش ثمری نداشت و در دقیقه ۱۲۰ ویلیامز تیر خلاص را زد و بر روی یک ضدحمله گل چهارم را هم به ثمر رساند.
انتهای پیام/

ارسال نظر