رونالدو و جورجینا بالاخره ازدواج کردند؟

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم النصر عربستان، جنجال گسترده ای را بر سر ازدواجش با جورجینا رودریگز به راه انداخت.

رونالدو و جورجینا بالاخره ازدواج کردند؟

به گزارش مملکت آنلاین، کریس رونالدو عصر جمعه در مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر در دبی به همراه جورجینا حاضر شد و ستاره النصر با ۳ جایزه انفرادی چشمها را به خود خیره کرد. رونالدو با ۵۴ گل با النصر و تیم ملی پرتغال جایزه بهترین بازیکن جهان با رای هواداران و بهترین بازیکن خاورمیانه و بهترین گلزن سال ۲۰۲۳ را از آن خود کرد.

در جریان صحبت های رونالدو پس از دریافت این جوایز، او در مقابل همه جنجال به پا کرد و به پرحاشیه ترین مرد مراسم گلوب ساکر امارات تبدیل شد. او گفت: از همه از جمله همسر، فرزندان، مادرم و هوادارانی که از من حمایت می کنند تشکر می کنم.

شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) پس از سخنرانی رونالدو در این مراسم شاهد اظهارنظرهای عمومی زیادی درباره ازدواج آنها بود. رونالدو قبلاً ازدواج خود را با جورجینا علنی نکرده بود، اما به نظر می رسید که او کلمه "همسرم" را با دقت و واسواس انتخاب کرد تا دوباره به مرد پرحاشیه فوتبال جهان تبدیل شود.

نکته قابل توجه این است که رابطه رونالدو و جورجینا از سال ۲۰۱۶ و زمانی که او بازیکنی در رده اسپانیایی رئال مادرید بود، آشکار شد و از آن لحظه تاکنون از یکدیگر جدا نشده اند اما در عین حال ازدواج آنها نیز رسمی نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر